Administratívny koordinátor

DACHSER Slovakia a. s.

Miesto práce
Krajná 29, 821 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
základ 1100€ + 100€ osobné ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáte prácu v administratíve, ktorá nie je monotónna a stereotypná? Kde môžete využiť svoju znalosť angličtiny a ďalej sa rozvíjať? Chcete pracovať pre stabilnú a renomovanú zahraničnú spoločnosť? Potom je táto ponuka určená práve Vám.
Náplň práce:
- zodpovednosť za administratívne procesy, spolupráca s manažérom pobočky
- aktívna komunikácia v anglickom jazyku s pobočkami spoločnosti v zahraničí ohľadom fakturácie
- spolupráca s ekonomickým oddelením pri odsúhlasovaní zápočtov
- evidencia dodávateľských faktúr, ich kontrola a zadávanie do prevádzkového systému,
- riešenie pohľadávok,
- vyúčtovanie zahraničných pracovných ciest,
- vedenie pokladne,
- spracovanie dochádzky v dochádzkovom systéme,
- administratívna stravných lístkov,
- riadenie dokumentácie, informovanie zamestnancov pobočky o nových nariadeniach a ich zmenách,
- poistenie zamestnancov pri zahraničných pracovných cestách,
- prijímanie a starostlivosť o návštevy,
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo u nás nájdete:
- Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
- Stabilnú pracovnú dobu od 08.00 do 16.30
- Zohraný kolektív kolegov, v ktorom sa budete dobre cítiť. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. Podpora nadriadeného je u nás samozrejmosťou.
- Príležitosť ďalšieho rozvoja je u nás štandardom.
- Príležitosť denne komunikovať so zákazníkmi po celom svete a s kolegami so zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.
- Jednoduché a intuitívne IT systémy, s ktorými sa ľahko naučíte pracovať
- Samozrejme systém benefitov, ktoré podporia vaše zdravie, relax a vzdelávanie.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis . Termín nástupu dohodou. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2018 (ostáva ešte 18 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Strojopis - pokročilý
Pokladňa - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
IBM Lotus Notes - základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny uchádzač by mal mať stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania. Potrebné sú základné znalosti z oblasti ekonomiky, dobré ovládanie strojopisu a hospodárskej korešpondencie a vzťah k administratívno-organizačnej práci. Uvítame precíznosť, schopnosť pozrieť sa na detaily a zručnosť v organizácii práce. Dôležité je, aby ste vedeli rozoznať priority a podľa nich si zorganizovali svoju prácu. Kolegovia ocenia zdieľanie informácií v tíme a ochotu spolupracovať. Ak ste predtým fungovali na obdobnej pozícii v medzinárodnej spoločnosti, budete oproti iným uchádzačom vo veľkej výhode. Dôležité je ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, mailovom alebo telefonickom kontakte.
Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom. Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou. Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Koncern DACHSER prostredníctvom 163 vlastných pobočiek a 3 822 denných liniek v rámci European Logistics obsluhuje územie Európy ako aj severnej Afriky a Stredného východu. Pritom spája vlastné medzinárodné spoločnosti vo väčšine európskych krajín s dlhoročnými, spoľahlivými partnermi. Medzinárodne štandardizované procesy zaisťujú jednotný systém služieb, v ktorom všetky pobočky sledujú svoje ciele s rovnakými pracovnými postupmi a organizačnými predpismi.

Letecká a námorná preprava spoločnosti DACHSER je postavená na celosvetovej sieti vlastných medzinárodných spoločností a silných miestnych partneroch. Dnes má DACHSER Air & Sea Logistics zastúpenie po celom svete na 137 pracoviskách s viac ako 2 879 zamestnancami. Každoročne spoločnosť DACHSER prepraví medzi kontinentmi viac ako 452 000 leteckých zásielok a viac ako 300 000 námorných zásielok

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

DACHSER Slovakia a. s.
Logistický park č. 1126
900 55 Lozorno
http://www.dachser.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Žáková
Tel.: +421918931869
E-mail: poslať životopis
ID: 3555866   Dátum zverejnenia: 7.12.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   základ 1100€ + 100€ osobné ohodnotenie