V súčasnosti hľadáme:

Administratívny koordinátor

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Krajná 29, 821 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základ 1100€ + 100€ osobné ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáte prácu v administratíve, ktorá nie je monotónna a stereotypná? Kde môžete využiť svoju znalosť angličtiny a ďalej sa rozvíjať? Chcete pracovať pre stabilnú a renomovanú zahraničnú spoločnosť? Potom je táto ponuka určená práve Vám.
Náplň práce:
  • zodpovednosť za administratívne procesy, spolupráca s manažérom pobočky
  • aktívna komunikácia v anglickom jazyku s pobočkami spoločnosti v zahraničí ohľadom fakturácie
  • spolupráca s ekonomickým oddelením pri odsúhlasovaní zápočtov
  • evidencia dodávateľských faktúr, ich kontrola a zadávanie do prevádzkového systému,
  • riešenie pohľadávok,
  • vyúčtovanie zahraničných pracovných ciest,
  • vedenie pokladne,
  • spracovanie dochádzky v dochádzkovom systéme,
  • administratívna stravných lístkov,
  • riadenie dokumentácie, informovanie zamestnancov pobočky o nových nariadeniach a ich zmenách,
  • poistenie zamestnancov pri zahraničných pracovných cestách,
  • prijímanie a starostlivosť o návštevy,
  • zabezpečovanie kancelárskych potrieb

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo u nás nájdete:
  • Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
  • Stabilnú pracovnú dobu od 08.00 do 16.30
  • Zohraný kolektív kolegov, v ktorom sa budete dobre cítiť. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. Podpora nadriadeného je u nás samozrejmosťou.
  • Príležitosť ďalšieho rozvoja je u nás štandardom.
  • Príležitosť denne komunikovať so zákazníkmi po celom svete a s kolegami so zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.
  • Jednoduché a intuitívne IT systémy, s ktorými sa ľahko naučíte pracovať
  • Samozrejme systém benefitov, ktoré podporia vaše zdravie, relax a vzdelávanie.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis . Termín nástupu dohodou. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny uchádzač by mal mať stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania. Potrebné sú základné znalosti z oblasti ekonomiky, dobré ovládanie strojopisu a hospodárskej korešpondencie a vzťah k administratívno-organizačnej práci. Uvítame precíznosť, schopnosť pozrieť sa na detaily a zručnosť v organizácii práce. Dôležité je, aby ste vedeli rozoznať priority a podľa nich si zorganizovali svoju prácu. Kolegovia ocenia zdieľanie informácií v tíme a ochotu spolupracovať. Ak ste predtým fungovali na obdobnej pozícii v medzinárodnej spoločnosti, budete oproti iným uchádzačom vo veľkej výhode. Dôležité je ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, mailovom alebo telefonickom kontakte.
Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom. Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou. Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 3555866  Dátum zverejnenia: 7.12.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základ 1100€ + 100€ osobné ohodnotenie