Obchodný zástupca pre námornú a leteckú prepravu (out door sales) - stredné a východné Slovensko

DACHSER Slovakia a. s.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1000€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorí majú skúsenosti s obchodovaním v oblasti dlhodobých služieb, vedia vytvárať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi a majú „nos“ na vyhľadávanie obchodných príležitostí.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Organizovanie obchodných rokovaní, prezentácia riešení pre zákazníkov s cieľom optimalizovať ich náklady v logistike a preprave. Spracovanie záznamov zo stretnutí
- Získavanie nových zákazníkov a starostlivosť o existujúcich zákazníkov v spolupráci s obchodným tímom spoločnosti
- Získavanie aktuálnych informácií o situácii na slovenskom trhu, o konkurencii a novovzniknutých spoločnostiach a budovanie databázy potenciálnych zákazníkov
- Komunikácia so zákazníkmi ohľadom ich spokojnosti so službami spoločnosti
- Evidencia zákazníkov, relevantných údajov, kontaktov
- Spracovanie cenových ponúk na prepravu alebo zadanie na spracovanie jednotlivým oddeleniam firmy
- Účasť na projektoch pre kľúčových zákazníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame:
- Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie.
- Priestor pre sebarealizáciu a plánovanie práce. Vo veľkej miere si budete sami organizovať Vaše obchodné aktivity počas dňa, očakávame, že väčšinu času budete tráviť so zákazníkmi v teréne.
- Možnosť kariérneho rozvoja, ak budete mať záujem.
- Priateľský a nápomocný tím. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie, budete mat priamu podporu nadriadeného zodpovedného za pobočku a obchodného manažéra, ktorí Vám všetko vysvetlia Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení venovať Vám čas. Po úvodnom zaškolení a nadobudnutí nevyhnutnej praxe absolvujete tiež školenia v materskej spoločnosti, alebo na pobočkách v zahraničí.,
- K dispozícii budete mať služobné auto aj na súkromné účely, notebook a mobilný telefón.
- Prácu s intuitívnymi IT systémami, ktoré ľahko zvládnete.
- Po skúšobnej dobe systém benefitov, ktoré sú zamerané na podporu zdravia, relax a vzdelávanie

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

18.8.2018 (ostáva ešte 0 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, ekonomické, doprava a logistika výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

IBM Lotus Notes - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
- Máte stredoškolské, alebo vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa, technické alebo ekonomické zameranie. Potrebné sú znalosti z oblasti obchodu, nevyhnutné sú obchodné a vyjednávacie zručnosti, ak ste predtým fungovali na obdobnej pozícii v oblasti predaja služieb, alebo technológií, dlhodobých kontraktov a obchodných vzťahov, budete oproti iným uchádzačom vo výhode.
- Dôležité je ovládanie nemeckého alebo anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, mailovom, alebo telefonickom kontakte.
- Dokážete vytvárať dlhodobé obchodné vzťahy a tiež ste dostatočne trpezlivý v procese získavania obchodu. Dôležitá je vysoká sebadisciplína pri organizovaní si svojho pracovného času a schopnosť rozhodovať o prioritách – v tomto budete mať v značniej miere voľnú ruku.
- Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom a vodičský preukaz sk. B.
- Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou.
- Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Koncern DACHSER prostredníctvom 163 vlastných pobočiek a 3 822 denných liniek v rámci European Logistics obsluhuje územie Európy ako aj severnej Afriky a Stredného východu. Pritom spája vlastné medzinárodné spoločnosti vo väčšine európskych krajín s dlhoročnými, spoľahlivými partnermi. Medzinárodne štandardizované procesy zaisťujú jednotný systém služieb, v ktorom všetky pobočky sledujú svoje ciele s rovnakými pracovnými postupmi a organizačnými predpismi.

Letecká a námorná preprava spoločnosti DACHSER je postavená na celosvetovej sieti vlastných medzinárodných spoločností a silných miestnych partneroch. Dnes má DACHSER Air & Sea Logistics zastúpenie po celom svete na 137 pracoviskách s viac ako 2 879 zamestnancami. Každoročne spoločnosť DACHSER prepraví medzi kontinentmi viac ako 452 000 leteckých zásielok a viac ako 300 000 námorných zásielok

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

DACHSER Slovakia a. s.
Logistický park č. 1126
900 55 Lozorno
http://www.dachser.sk
ID: 3463466   Dátum zverejnenia: 3.8.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1000€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača