Obchodný zástupca (out door sales) - stredné a východné Slovensko

DACHSER Slovakia a. s.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1000€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorí majú skúsenosti s obchodovaním v oblasti dlhodobých služieb, vedia vytvárať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi a majú „nos“ na vyhľadávanie obchodných príležitostí.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Organizovanie obchodných rokovaní, prezentácia riešení pre zákazníkov s cieľom optimalizovať ich náklady v logistike a preprave. Spracovanie záznamov zo stretnutí
- Získavanie nových zákazníkov a starostlivosť o existujúcich zákazníkov v spolupráci s obchodným tímom spoločnosti
- Získavanie aktuálnych informácií o situácii na slovenskom trhu, o konkurencii a novovzniknutých spoločnostiach a budovanie databázy potenciálnych zákazníkov
- Komunikácia so zákazníkmi ohľadom ich spokojnosti so službami spoločnosti
- Evidencia zákazníkov, relevantných údajov, kontaktov
- Spracovanie cenových ponúk na prepravu alebo zadanie na spracovanie jednotlivým oddeleniam firmy
- Účasť na projektoch pre kľúčových zákazníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame:
- Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie.
- Priestor pre sebarealizáciu a plánovanie práce. Vo veľkej miere si budete sami organizovať Vaše obchodné aktivity počas dňa, očakávame, že väčšinu času budete tráviť so zákazníkmi v teréne.
- Možnosť kariérneho rozvoja, ak budete mať záujem.
- Priateľský a nápomocný tím. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie, budete mat priamu podporu nadriadeného zodpovedného za pobočku a obchodného manažéra, ktorí Vám všetko vysvetlia Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení venovať Vám čas. Po úvodnom zaškolení a nadobudnutí nevyhnutnej praxe absolvujete tiež školenia v materskej spoločnosti, alebo na pobočkách v zahraničí.,
- K dispozícii budete mať služobné auto aj na súkromné účely, notebook a mobilný telefón.
- Prácu s intuitívnymi IT systémami, ktoré ľahko zvládnete.
- Po skúšobnej dobe systém benefitov, ktoré sú zamerané na podporu zdravia, relax a vzdelávanie

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.7.2018 (ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, ekonomické, doprava a logistika výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

IBM Lotus Notes - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
- Máte stredoškolské, alebo vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa, technické alebo ekonomické zameranie. Potrebné sú znalosti z oblasti obchodu, nevyhnutné sú obchodné a vyjednávacie zručnosti, ak ste predtým fungovali na obdobnej pozícii v oblasti predaja služieb, alebo technológií, dlhodobých kontraktov a obchodných vzťahov, budete oproti iným uchádzačom vo výhode.
- Dôležité je ovládanie nemeckého alebo anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, mailovom, alebo telefonickom kontakte.
- Dokážete vytvárať dlhodobé obchodné vzťahy a tiež ste dostatočne trpezlivý v procese získavania obchodu. Dôležitá je vysoká sebadisciplína pri organizovaní si svojho pracovného času a schopnosť rozhodovať o prioritách – v tomto budete mať v značniej miere voľnú ruku.
- Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom a vodičský preukaz sk. B.
- Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou.
- Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Koncern DACHSER prostredníctvom 163 vlastných pobočiek a 3 822 denných liniek v rámci European Logistics obsluhuje územie Európy ako aj severnej Afriky a Stredného východu. Pritom spája vlastné medzinárodné spoločnosti vo väčšine európskych krajín s dlhoročnými, spoľahlivými partnermi. Medzinárodne štandardizované procesy zaisťujú jednotný systém služieb, v ktorom všetky pobočky sledujú svoje ciele s rovnakými pracovnými postupmi a organizačnými predpismi.

Letecká a námorná preprava spoločnosti DACHSER je postavená na celosvetovej sieti vlastných medzinárodných spoločností a silných miestnych partneroch. Dnes má DACHSER Air & Sea Logistics zastúpenie po celom svete na 137 pracoviskách s viac ako 2 879 zamestnancami. Každoročne spoločnosť DACHSER prepraví medzi kontinentmi viac ako 452 000 leteckých zásielok a viac ako 300 000 námorných zásielok

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

DACHSER Slovakia a. s.
Logistický park č. 1126
900 55 Lozorno
http://www.dachser.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Žáková
Tel.: +421918931869
E-mail: poslať životopis
ID: 3448310   Dátum zverejnenia: 13.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1000€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača