Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
V súčasnosti hľadáme:
Referent zákazníckeho servisu (logistika) – logistický sklad Lozorno
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2018
01.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
900€ + príspevok na dopravu, poskúšobnej dobe navýšenie mzdy
900€ + príspevok na dopravu, poskúšobnej dobe navýšenie mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Informácie o pracovnom mieste
Spolu s novým biznisom rastieme a riešime neustále nové požiadavky našich zákazníkov. Udržať kvalitu našej práce a dobré vzťahy môžeme len s novými posilami v tíme. Preto hľadáme šikovných, manuálne zručných ľudí, ktorí hľadajú stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Spolu s novým biznisom rastieme a riešime neustále nové požiadavky našich zákazníkov. Udržať kvalitu našej práce a dobré vzťahy môžeme len s novými posilami v tíme. Preto hľadáme šikovných, manuálne zručných ľudí, ktorí hľadajú stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- denná komunikácia so zákazníkmi, zabezpečenie administratívnych činností pre zákazníkov
- správa databázy, vedenie evidencie stavu a pohybov skladových zásob
- organizovanie, spracovávanie, kontrola a vyhodnocovanie skladových operácií
- kontaktná osoba pre každodenné administratívne činnosti pre zákazníkov
- administratívne činnosti podľa zadania nadriadeného
- spracovanie objednávok v internom skladovom systéme
- príprava podkladov pre fakturáciu skladových procesov
- administratívna príprava a podpora pri inventúrach skladu
- riešenie servisných požiadaviek zo strany zákazníkov
- práca v dvojzmennej prevádzke (08:00 – 16:15 a 11:45 – 20:00), voľné víkendy a sviatky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame:
- príplatok na dopravu podľa počtu odpracovaných dní až do výšky 69,- € mesačne
- systém benefitov, zameraných na zdravie, relax, vzdelávanie a finančné benefity (vernostné odmeny, ročné odmeny, darčekové poukážky a pod.)
- pravidelnú ročnú valorizáciu mzdy
- zázemie v stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života
- dlhodobú prácu, ktorá nie je založená na projektoch našich zákazníkov a neskončí sa po ukončení projektu. Nejde o pásovú výrobu s presne stanovenými prestávkami
- ľudský prístup pri zaškolení. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto chápeme, že potrebujete čas, aby ste sa všetko naučili. Očakávame náučnú krivku cca. 6 mesiacov
- moderné prostriedky, ktoré sú jednoducho a intuitívne ovládateľné
- stravovanie vo firemnej kantíne, kde poskytujeme stravu z reštaurácie a výber z 8 druhov jedál
Informácie o výberovom konaní
- práca sa vykonáva v logistickom parku Lozorno - doprava nie je zabezpečená, nutná vlastná doprava
- kontaktovať budeme len uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
doprava a logistika je výhodou, nie však podmienkou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čím nás zaujmete:
- máte stredoškolské vzdelanie technického alebo ekonomického zamerania
- máte aspoň 2-ročnú skúsenosť s obdobnou prácou (komunikácia so zákazníkmi a poskytovanie servisu)
- viete si vytvárať dobré vzťahy s ľuďmi a príjemne komunikujete
- pokojne zvládate aj náročnejšie situácie, máte primeranú dávku asertivity
- viete rozlíšiť, čo je momentálnou prioritou a zorganizovať si prácu
- radi komunikujete, aj v angličtine, aj keď viete, že nie je perfektná. Očakávame hlavne skúsenosti z mailovej a telefonickej komunikácie (70:30)
- máte užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom (xls, Lotus Notes)
- mali by ste vedieť spolupracovať s ostatnými kolegami a navzájom si pomáhať
- vítame uchádzačov, ktorí majú záujem o dlhodobé zamestnanie, sú disciplinovaní a pracovití
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 3211382
Dátum zverejnenia: 18.5.2018
2018-05-18
lokalita: Lozorno Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: DACHSER Slovakia a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900€ + príspevok na dopravu, poskúšobnej dobe navýšenie mzdy