Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník - ekonóm/ka
D.M.P. STEEL s.r.o.
Miesto práce
Račianska 69, Bratislava
Račianska 69, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
September 2024
September 2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacZákladný plat po zapracovaní: 950€ - 1000€ netto (podľa skúseností uchádzača) + odmeny
Od 1 100 EUR/mesiacZákladný plat po zapracovaní: 950€ - 1000€ netto (podľa skúseností uchádzača) + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Evidencia dodávateľských faktúr, zálohových faktúr a dokladov k prijatej platbe – ich kontrola po formálnej i vecnej stránke,
- Vystavovanie odberateľských faktúr na základe výdajok za tovar,
- Kontakt s bankou - vystavovanie prevodných príkazov z dodávateľských faktúr i zo spracovaných miezd a príslušných zrážok na iné účty, vykonávanie prevodov cez systém banky - Internet banking,
- Sledovanie záväzkov a pohľadávok, vykonávanie a evidovanie úhrad, označovanie úhrad v bankových výpisoch,
- Spolupráca s Obchodným úsekom pri riešení a vymáhaní pohľadávok, príprava a zasielanie upomienok, riešenie nových neplatičov s Intrum SK,
- Zápočty záväzkov a pohľadávok (jednostranné, dvojstranné),
- Správa a evidencia pokladne, Pokladničné operácie – príjem a výdaj finančnej hotovosti,
- Stravné pre zamestnancov – zabezpečovanie kariet novým zamestnancom, zasielanie stravného na stravovacie karty zamestnancov,
- Správa a evidencia poistných zmlúv spoločnosti,
- Vozový park – evidencia, poistenia, diaľničné známky,
- Dochádzkový systém – kontrola dochádzky zamestnancov (aj vo vzťahu k predloženým dokladom), opravy a dopĺňanie údajov do systému,
- Mesačné spracovanie a príprava podkladov na výpočet miezd,
- Vypracovanie a zaslanie mesačných výkazov do poisťovní (ZP, SP),
- Vypracovanie a správa dokladov súvisiacich s nástupom a výstupom zamestnancov (prihlášky do poisťovní, pracovné zmluvy, dodatky k PZ),
- Administratívne práce spojené s ekonomickou činnosťou spoločnosti,
- Ročná dokladová inventarizácia, odsúhlasovanie zostatkov ku koncu účtovného obdobia,
- Príprava a spracovanie podkladov a dokladov pre účtovníctvo a odovzdávanie dokladov externej účtovníčke,
- Zakladanie a archivácia dokladov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Základný plat + odmeny (mesačné, za odpracované roky)
- Koncoročná odmena vyplácaná v závislosti od dosiahnutých obchodných výsledkov spoločnosti
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Príspevky zamestnávateľa na poistenia
- Zamestnanecké zľavy na tovar, firemné akcie
- Pracovná doba: PON - PIA od 7:00/7:30 do 15:30/16:00
( víkendy a sviatky sú voľné )
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o zaslanie životopisu na e-mail [email protected] .
Odpovedať budeme vybraným uchádzačom, ktorí spĺňajú kritériá a budú vybraný na osobný pohovor.
Ďakujeme za pochopenie.
Odpovedať budeme vybraným uchádzačom, ktorí spĺňajú kritériá a budú vybraný na osobný pohovor.
Ďakujeme za pochopenie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.6.2024 (ostáva ešte 13 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
LibreOffice - Mierne pokročilý
eM Client - Mierne pokročilý
POHODA - Mierne pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
LibreOffice - Mierne pokročilý
eM Client - Mierne pokročilý
POHODA - Mierne pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Administratívny pracovník, Ekonóm / Administratíva
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax v spracovaní podkladov pre účtovníctvo a mzdy
- Znalosť účtovných a daňových zákonov výhodou
- Samostatnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v problematike
- Analytické myslenie
- Osobná charakteristika: spoľahlivosť, precíznosť, komunikatívnosť
- Skúsenosti s prácou v systéme POHODA a Internet bankingu od Tatra banky - VÝHODOU !
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť D.M.P. STEEL pôsobí na slovenskom trhu od roku 1998. Za ten čas zrealizovala množstvo úspešných dodávok pre domáce, ale i medzinárodne uznávané spoločnosti a bola partnerom pri mnohých projektoch doma aj v zahraničí.
Zaoberá sa veľko a maloobchodným predajom spojovacieho a kotviaceho materiálu a postupne sa zaradila medzi najväčších predajcov tohto sortimentu v SR.
Zaoberá sa veľko a maloobchodným predajom spojovacieho a kotviaceho materiálu a postupne sa zaradila medzi najväčších predajcov tohto sortimentu v SR.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4838323
Dátum zverejnenia: 24.5.2024
2024-05-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm Spoločnosť: D.M.P. STEEL s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac