Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci hospodárskej správy cirkevného zboru
CZ ECAV na Slovensku Bratislava Staré Mesto
Miesto práce
Konventná, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Konventná, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dododou
Dododou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacPonúkame Vám základný mesačný plat od 1800 EUR a viac, v závislosti od skúseností + 13. plat
1 800 EUR/mesiacPonúkame Vám základný mesačný plat od 1800 EUR a viac, v závislosti od skúseností + 13. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Cirkevný zbor evanjelickej cirkvi augsburského vyznania na Slovensku Bratislava Staré Mesto (CZ BA SM) je Cirkevno-organizačnou jednotkou ECAV na Slovensku a pôsobí ako samostatná organizácia. Okrem bohoslužobného života prebiehajú v cirkevnom zbore aktivity v oblasti kultúry, vzdelávania a sociálnej práce. Zvláštnu pozornosť venuje podpore a pomoci LGBT komunite a rómskej osade v Sirku. Cirkevný zbor (CZ) má zriadenú Hospodársku správu za účelom organizačného, ekonomického a administratívneho zabezpečenia ako aj výkonu správy hmotného majetku CZ.
Do nášho kolektívu hľadáme novú kolegyňu / nového kolegu, ktorá / ktorý bude organizačne zabezpečovať chod Hospodárskej správy CZ.
Náplň práce (aké budú Vaše zodpovednosti):
• Riadenie a organizácia Hospodárskej správy cirkevného zboru (HS CZ) v súčinnosti s pokynmi predsedníctva (predsedajúca farárka, zborový dozorca)
• Zabezpečovanie efektívnej organizácie práce a komunikácie v rámci HS CZ
• Koordinácia a kontrola plnenia uznesení zborového konventu a presbyterstva
• Koordinácia, kontrola a vyhodnocovanie plnenia úloh zadaných predsedníctvom CZ
• Zabezpečovanie personálnej agendy, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov spracovávané externou spoločnosťou
• Komunikácia so štátnou správou a samosprávou. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a nájomníkmi
• Kontrola odberateľských faktúr, bankových výpisov, kontrola plnenia daňových povinností.
• Spracovanie rôznych informácií a výkazov pre predsedníctvo CZ
Do nášho kolektívu hľadáme novú kolegyňu / nového kolegu, ktorá / ktorý bude organizačne zabezpečovať chod Hospodárskej správy CZ.
Náplň práce (aké budú Vaše zodpovednosti):
• Riadenie a organizácia Hospodárskej správy cirkevného zboru (HS CZ) v súčinnosti s pokynmi predsedníctva (predsedajúca farárka, zborový dozorca)
• Zabezpečovanie efektívnej organizácie práce a komunikácie v rámci HS CZ
• Koordinácia a kontrola plnenia uznesení zborového konventu a presbyterstva
• Koordinácia, kontrola a vyhodnocovanie plnenia úloh zadaných predsedníctvom CZ
• Zabezpečovanie personálnej agendy, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov spracovávané externou spoločnosťou
• Komunikácia so štátnou správou a samosprávou. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a nájomníkmi
• Kontrola odberateľských faktúr, bankových výpisov, kontrola plnenia daňových povinností.
• Spracovanie rôznych informácií a výkazov pre predsedníctvo CZ
Zamestnanecké výhody, benefity
Alebo čo u nás nájdete:
• 13. plat
• Flexibilná pracovná doba
• Možnosť kariérneho rozvoja (práca naprieč organizáciami v rôznom spektre)
• 13. plat
• Flexibilná pracovná doba
• Možnosť kariérneho rozvoja (práca naprieč organizáciami v rôznom spektre)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebné, ekonomické, hospodárska sprava, atď.
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
v oblastí vedenia organizačného, ekonomického a administratívneho zabezpečenia činnosti organizácie,
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na kandidáta / kandidátku (aké by mali byť Vaše skúsenosti):
• 5+ rokov skúseností v oblasti vedenia organizačného, ekonomického a administratívneho zabezpečenia činnosti organizácie, prax v oblasti správy hmotného majetku je vítaná
• Skúsenosť s prípravou a/alebo posudzovaním a administrovaním zmluvných vzťahov (zmluvy o prenájme a pod.)
• 5+ rokov skúseností s ekonomickým riadením projektov, projektovým plánovaním
• Skúsenosť v komunikácii s externými dodávateľmi (ohľadom právnych, ekonomických služieb, účtovných a daňových poradcov, atď.)
• Práca s programami MS Excel, Word, Powepoint, Outlook
• 5+ rokov skúseností v oblasti vedenia organizačného, ekonomického a administratívneho zabezpečenia činnosti organizácie, prax v oblasti správy hmotného majetku je vítaná
• Skúsenosť s prípravou a/alebo posudzovaním a administrovaním zmluvných vzťahov (zmluvy o prenájme a pod.)
• 5+ rokov skúseností s ekonomickým riadením projektov, projektovým plánovaním
• Skúsenosť v komunikácii s externými dodávateľmi (ohľadom právnych, ekonomických služieb, účtovných a daňových poradcov, atď.)
• Práca s programami MS Excel, Word, Powepoint, Outlook
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť je organizačnou jednotkou Evanjelickej cirkvi a.v. na Slovensku.
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 4327100
Dátum zverejnenia: 11.5.2022
2022-05-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Facility manager, Projektový manažér, Správca budov, Stavbyvedúci, Stavebný dozor Spoločnosť: CZ ECAV na Slovensku Bratislava Staré Mesto
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac