Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent - administratívny pracovník s francúzskym a talianskym jazykom
Customer Service World k. s.
Miesto práce
Kaštieľska 2, 821 05 Bratislava - Perla Ružinova, Bratislava
Kaštieľska 2, 821 05 Bratislava - Perla Ružinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
november 2017
november 2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-Písomné spracovávanie požiadaviek medzinárodnej spoločnosti
v internej databáze primárne vo francúzskom jazyku / príp. v talianskom jazyku
-Vyhľadávanie a registrácia manuálnych platieb zákazníkov
-Kontrola a úprava dát zákazníkov v systéme
-Korektúra nezrovnalostí
v internej databáze primárne vo francúzskom jazyku / príp. v talianskom jazyku
-Vyhľadávanie a registrácia manuálnych platieb zákazníkov
-Kontrola a úprava dát zákazníkov v systéme
-Korektúra nezrovnalostí
Zamestnanecké výhody, benefity
* Moderné a príjemné pracovné prostredie
* Flexibilný pracovný čas, bez práce cez víkend a večerných smien
* Prepracovaný a praxou overený systém zaškolenia
* Možnosť kariérneho rastu v spoločnosti s nemeckým vedením
* Flexibilný pracovný čas, bez práce cez víkend a večerných smien
* Prepracovaný a praxou overený systém zaškolenia
* Možnosť kariérneho rastu v spoločnosti s nemeckým vedením
Informácie o výberovom konaní
Zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom jazyku (prípadne vo francúzskom/ talianskom jazyku). Ďakujeme
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Taliansky jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka ( hlavne písomná forma - porozumenie textu , schopnosť reagovať ...)
-Mierne pokročilá znalosť talianskeho jazyka výhodou
-Spoľahlivosť a precíznosť
-Pozitívny prístup
-Mierne pokročilá znalosť talianskeho jazyka výhodou
-Spoľahlivosť a precíznosť
-Pozitívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Krátka charakteristika spoločnosti
Customer Service World je na trhu od roku 2010 ako špecialista pre kompetentný kontakt so zákazníkmi. Zákazník je stredobodom našej pozornosti a konania. Servis uskutočňujeme na kvalitatívne vysokej úrovni. Ako spoľahlivý zamestnávateľ staviame na dôvere veľmi spokojných zamestnancov.
Customer Service World je na trhu od roku 2010 ako špecialista pre kompetentný kontakt so zákazníkmi. Zákazník je stredobodom našej pozornosti a konania. Servis uskutočňujeme na kvalitatívne vysokej úrovni. Ako spoľahlivý zamestnávateľ staviame na dôvere veľmi spokojných zamestnancov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3241796
Dátum zverejnenia: 14.11.2017
2017-11-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Databázový administrátor Spoločnosť: Customer Service World k. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou