Telefonista zákazníckej linky pre spoločnosť Orange Slovensko a.s. - Prešov

Customer Center, s.r.o.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.04.2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiac1 600 EUR (1 000 € fixný plat + variabilná zložka až 600 €), veľa motivačných súťaží

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš mať možnosť získať mzdu bez finančného stropu? Prvých tisíc eur máš od nás, ďaľších tisíc záleží na tebe.

Rád komunikuješ s ľuďmi? Preferuješ komunikáciu cez telefón pred osobnou komunikáciou? Si ten, ktorý rád trávi čas za počítačom? Si ranné vtáča alebo nočná sova? Chceš sa osobnostne a kariérne rozvíjať v práci pre najväčšieho mobilného operátora na Slovensku? Hľadáš stabilné a dlhodobé zamestnanie? Rád komunikuješ a dokážeš sa vcítiť do potrieb zákazníkov? Si absolvent alebo človek so skúsenosťami? Ak áno, máme práve pre teba správnu voľbu!

Na naše pozície Telekomunikačný špecialista, Save-Desk špecialista a Online špecialista, hľadáme šikovných kolegov, ktorí nám pomôžu so zvyšovaním spokojnosti našich zákazníkov. A tých, ktorí radi komunikujú a neboja sa nových výziev.

O čo konkrétne pôjde? Budeš telefonicky komunikovať so zákazníkmi Orange, pomáhať im v komplexnom riešení ich telekomunikačných potrieb, nastavovať mobilné a pevné služby (internet a televíziu) a benefity, ktoré môžu využívať od spoločnosti Orange s cieľom dosiahnutia maximálnej zákazníckej spokojnosti. Ale tak isto budeš komunikovať s potenciálnymi zákazníkmi spoločnosti Orange Slovensko, kde pre každého budeš zabezpečovať najlepšie telekomunikačné riešenie do domácností alebo firiem.

Ako to bude prebiehať keď nastúpiš? V prvých týždňoch absolvuješ školenie na odborné a komunikačné zručnosti, kde ťa naučíme všetko potrebné pre tvoju prácu. Než získaš istotu, natrénuješ si hovory s podporou skúsenej trénerky a s rastom skúsenosti a kompetencií sa môžeš kariérne posúvať.

Čo by si mal spĺňať a my to pri výbere oceníme:
• minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou,
• prirodzená komunikácia, hľadanie riešení v akejkoľvek situácii s cieľom dosiahnutia maximálnej zákazníckej spokojnosti,
• chuť učiť sa nové veci, motivácia zdokonaľovať sa,
• proaktívny pozitívny pohľad, • prozákaznícka orientácia, ústretovosť voči potrebám zákazníka
• práca na užívateľskej úrovni s počítačom.

Čo ti môžeme ponúknuť:
• odmena sa skladá z fixného platu 1 000€ a z odmien za každú predanú službu,
• staneš sa odborníkom v telekomunikačnom sektore na Slovensku, získaš priestor na rozvoj a priebežnú spätnú väzbu,
• priateľský tím kolegov, vždy tu bude niekto pre teba, kto ti poradí a pomôže
• po roku možnosť postúpiť na pozíciu špecialista-senior, vďaka ktorej získaš ďalšie zvýšenie tvojho fixného platu.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Kariérny rast

• Služobná sim karta

• Narodeninové voľno

• Svadobné voľno

• Rodičovské voľno

• Flexibiný pracovný čas

• Osobnostný rozvoj

• Multišport karta

• Motivačné súťaže

• Letný a zimný teambuilding

• Vitamínové dni

• Pitný režim

• Vianočné poukážky

• Rekreačný poukaz

• Manažérska odmena

Informácie o výberovom konaní

Pošlite nám svoj životopis a my ťa budeme kontaktovať. Radi si s tebou dohodneme osobné stretnutie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

starostlivosť o zákazníka, zákaznícky servis

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• chuť pracovať (ostatné Ťa naučíme)

• komunikačné zručnosti (asertivita, empatia)

• skúsenosti v oblasti predaja sú vítané

• organizácia a plánovanie pracovných úloh

• orientácia na dosahovanie cieľov

• flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 4792507  Dátum zverejnenia: 25.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac