Chceš prácu so mzdou bez finančného stropu? Telefonista pre Orange v Košiciach
Customer Center, s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
8.3.2021
8.3.2021
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiacvariabilna odmena až do výšky 400 € mesačne a množstvo motivačných súťaží
750 EUR/mesiacvariabilna odmena až do výšky 400 € mesačne a množstvo motivačných súťaží
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Možnosť práce z domu!
si, že s fixným platom možno prichádzaš aj o tretinu toho, čo by si mohol zarobiť trochou snahy?
ČO TI DÁME?
Istotu, že pracuješ stabilnú spoločnosť a zarábaš už počas úvodného zaškolenia, kde ťa naučíme všetko, čo potrebuješ, napr. ako správne komunikovať. Investujeme do teba, čo uplatníš aj mimo práce. Čo tak si nabudúce presadiť v skupine kamošov vlastný názor?
ČO BUDEŠ ROBIŤ?
Budeš poradcom a sprievodcom službami Orange. Podelíš sa o ne aj s novými zákazníkmi. Budeš mať stabilnú 8 hodinovú pracovnú dobu, takže si môžeš pohodlne plánovať voľný čas.
"Baví ma oslovovať zákazníka výhodnými produktmi, lebo mu viem dať viac ako má a navyše mu ušetriť peniaze. Oproti predchádzajúcemu call centru môžem povedať, že do práce nechodím so stresom. Veľmi dôležitá vec je takisto systém školenia. Všetko je dávkované postupne a priebežne, vďaka čomu sa človek nestráca v produktoch a celkovej ponuke."
PREČO POSLAŤ CV?
Výberový proces je rýchly a jednoduchý.
Zarábaš už počas úvodného zaškolenia. Postupne sa zlepšuješ, takže to zvládneš bez zbytočných stresov.
Získaš peniaze, ktoré nemôžeš zarobiť v práci s fixným platom.
Dáme ti aj zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
Práca pre silného hráča na trhu ti poskytne zázemie a istotu.
POŠLI CV A ZAČNI ZARÁBAŤ!
si, že s fixným platom možno prichádzaš aj o tretinu toho, čo by si mohol zarobiť trochou snahy?
ČO TI DÁME?
Istotu, že pracuješ stabilnú spoločnosť a zarábaš už počas úvodného zaškolenia, kde ťa naučíme všetko, čo potrebuješ, napr. ako správne komunikovať. Investujeme do teba, čo uplatníš aj mimo práce. Čo tak si nabudúce presadiť v skupine kamošov vlastný názor?
ČO BUDEŠ ROBIŤ?
Budeš poradcom a sprievodcom službami Orange. Podelíš sa o ne aj s novými zákazníkmi. Budeš mať stabilnú 8 hodinovú pracovnú dobu, takže si môžeš pohodlne plánovať voľný čas.
"Baví ma oslovovať zákazníka výhodnými produktmi, lebo mu viem dať viac ako má a navyše mu ušetriť peniaze. Oproti predchádzajúcemu call centru môžem povedať, že do práce nechodím so stresom. Veľmi dôležitá vec je takisto systém školenia. Všetko je dávkované postupne a priebežne, vďaka čomu sa človek nestráca v produktoch a celkovej ponuke."
PREČO POSLAŤ CV?
Výberový proces je rýchly a jednoduchý.
Zarábaš už počas úvodného zaškolenia. Postupne sa zlepšuješ, takže to zvládneš bez zbytočných stresov.
Získaš peniaze, ktoré nemôžeš zarobiť v práci s fixným platom.
Dáme ti aj zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
Práca pre silného hráča na trhu ti poskytne zázemie a istotu.
POŠLI CV A ZAČNI ZARÁBAŤ!
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilný mesačný príjem
• Fixná + variabilná zložka výplaty bez obmedzení, ktorá závisí od výkonu zamestnanca
• Zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
• Príspevok na stravu vo forme stravných lístkov
• Pravidelné motivačné súťaže o atraktívne finančné a iné ceny
• Firemné akcie, školenia, teambuildingy
• Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve (chceme medzi sebou všetky vekové kategórie, aj Ty nás máš čím obohatiť)
• Rozvoj agenta v oblasti komunikácie a predaja
• Možnosť kariérneho rastu
• Fixná + variabilná zložka výplaty bez obmedzení, ktorá závisí od výkonu zamestnanca
• Zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
• Príspevok na stravu vo forme stravných lístkov
• Pravidelné motivačné súťaže o atraktívne finančné a iné ceny
• Firemné akcie, školenia, teambuildingy
• Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve (chceme medzi sebou všetky vekové kategórie, aj Ty nás máš čím obohatiť)
• Rozvoj agenta v oblasti komunikácie a predaja
• Možnosť kariérneho rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• chuť pracovať (ostatné Ťa naučíme)
• komunikačné zručnosti (asertivita, empatia)
• skúsenosti v oblasti predaja sú vítané
• organizácia a plánovanie pracovných úloh
• orientácia na dosahovanie cieľov
• flexibilita
• komunikačné zručnosti (asertivita, empatia)
• skúsenosti v oblasti predaja sú vítané
• organizácia a plánovanie pracovných úloh
• orientácia na dosahovanie cieľov
• flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 3754027
Dátum zverejnenia: 28.2.2021
2021-02-28
Lokalita: Košice Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: Customer Center, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac