Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Chceš prácu so mzdou bez finančného stropu? Telefonista pre Orange v Poprade
Customer Center, s.r.o.
Miesto práce
Poprad
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2019
1.8.2019
Mzdové podmienky (brutto)
630 - 1 000 EUR/mesiac630 € základná zložka mzdy+ odmeny až 400 € + ďalšie motivačné bonusy
630 - 1 000 EUR/mesiac630 € základná zložka mzdy+ odmeny až 400 € + ďalšie motivačné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedel si, že s fixným platom možno prichádzaš aj o tretinu toho, čo by si mohol zarobiť trochou snahy?
ČO TI DÁME?
Istotu, že pracuješ stabilnú spoločnosť a zarábaš už počas úvodného zaškolenia, kde ťa naučíme všetko, čo potrebuješ, napr. ako správne komunikovať. Investujeme do teba, čo uplatníš aj mimo práce. Čo tak si nabudúce presadiť v skupine kamošov vlastný názor?
ČO BUDEŠ ROBIŤ?
Budeš poradcom a sprievodcom službami Orange. Podelíš sa o ne aj s novými zákazníkmi. Budeš mať stabilnú 8 hodinovú pracovnú dobu, takže si môžeš pohodlne plánovať voľný čas.
"Baví ma oslovovať zákazníka výhodnými produktmi, lebo mu viem dať viac ako má a navyše mu ušetriť peniaze. Oproti predchádzajúcemu call centru môžem povedať, že do práce nechodím so stresom. Veľmi dôležitá vec je takisto systém školenia. Všetko je dávkované postupne a priebežne, vďaka čomu sa človek nestráca v produktoch a celkovej ponuke."
PREČO POSLAŤ CV?
Výberový proces je rýchly a jednoduchý.
Zarábaš už počas úvodného zaškolenia. Postupne sa zlepšuješ, takže to zvládneš bez zbytočných stresov.
Získaš peniaze, ktoré nemôžeš zarobiť v práci s fixným platom.
Dáme ti aj zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
Práca pre silného hráča na trhu ti poskytne zázemie a istotu.
POŠLI CV A ZAČNI ZARÁBAŤ!
ČO TI DÁME?
Istotu, že pracuješ stabilnú spoločnosť a zarábaš už počas úvodného zaškolenia, kde ťa naučíme všetko, čo potrebuješ, napr. ako správne komunikovať. Investujeme do teba, čo uplatníš aj mimo práce. Čo tak si nabudúce presadiť v skupine kamošov vlastný názor?
ČO BUDEŠ ROBIŤ?
Budeš poradcom a sprievodcom službami Orange. Podelíš sa o ne aj s novými zákazníkmi. Budeš mať stabilnú 8 hodinovú pracovnú dobu, takže si môžeš pohodlne plánovať voľný čas.
"Baví ma oslovovať zákazníka výhodnými produktmi, lebo mu viem dať viac ako má a navyše mu ušetriť peniaze. Oproti predchádzajúcemu call centru môžem povedať, že do práce nechodím so stresom. Veľmi dôležitá vec je takisto systém školenia. Všetko je dávkované postupne a priebežne, vďaka čomu sa človek nestráca v produktoch a celkovej ponuke."
PREČO POSLAŤ CV?
Výberový proces je rýchly a jednoduchý.
Zarábaš už počas úvodného zaškolenia. Postupne sa zlepšuješ, takže to zvládneš bez zbytočných stresov.
Získaš peniaze, ktoré nemôžeš zarobiť v práci s fixným platom.
Dáme ti aj zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
Práca pre silného hráča na trhu ti poskytne zázemie a istotu.
POŠLI CV A ZAČNI ZARÁBAŤ!
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilný mesačný príjem
• Fixná + variabilná zložka výplaty bez obmedzení, ktorá závisí od výkonu zamestnanca
• Zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
• Príspevok na stravu vo forme stravných lístkov
• Pravidelné motivačné súťaže o atraktívne finančné a iné ceny
• Firemné akcie, školenia, teambuildingy
• Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve (chceme medzi sebou všetky vekové kategórie, aj Ty nás máš čím obohatiť)
• Rozvoj agenta v oblasti komunikácie a predaja
• Možnosť kariérneho rastu
• Fixná + variabilná zložka výplaty bez obmedzení, ktorá závisí od výkonu zamestnanca
• Zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
• Príspevok na stravu vo forme stravných lístkov
• Pravidelné motivačné súťaže o atraktívne finančné a iné ceny
• Firemné akcie, školenia, teambuildingy
• Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve (chceme medzi sebou všetky vekové kategórie, aj Ty nás máš čím obohatiť)
• Rozvoj agenta v oblasti komunikácie a predaja
• Možnosť kariérneho rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• chuť pracovať (ostatné Ťa naučíme)
• komunikačné zručnosti (asertivita, empatia)
• skúsenosti v oblasti predaja sú vítané
• organizácia a plánovanie pracovných úloh
• orientácia na dosahovanie cieľov
• flexibilita
• komunikačné zručnosti (asertivita, empatia)
• skúsenosti v oblasti predaja sú vítané
• organizácia a plánovanie pracovných úloh
• orientácia na dosahovanie cieľov
• flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3621428
Dátum zverejnenia: 15.7.2019
2019-07-15
lokalita: Poprad Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: Customer Center, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 630 - 1 000 EUR/mesiac630 € základná zložka mzdy+ odmeny až 400 € + ďalšie motivačné bonusy