Predstavte si, že by plat nemal strop. Telefonista pre Orange

Customer Center, s.r.o.

Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2019
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
630 € fix + odmeny až 400 € + ďalšie motivačné bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

ČO STE MOŽNO NEVEDELI?
V práci s fixným platom možno prichádzate aj o viac ako tretinu toho, čo viete zarobiť vlastnou šikovnosťou. U nás nie. Pridajte sa k viac ako 160 zamestnancom úspešného call centra.

Budete pracovať najmä pre nášho hlavného klienta Orange, s istotou stabilného príjmu a odmien, na ktoré sa stačí len trocha posnažiť.

ČO VÁM DÁME NA ÚVOD?
Úvodné zaškolenie, počas ktorého už zarábate, vás pripraví na všetko. Zlepšíte si na ňom napríklad vaše komunikačné zručnosti. Nebojte sa, jeho tempo vám prispôsobíme, takže to zvládnete bez zbytočných stresov.

ČO VÁS ČAKÁ V PRÁCI?
Budete poradcom a sprievodcom službami. Predstavovať ich novým zákazníkom a riešiť ťažkosti aktuálnych zákazníkov.
Stanete sa excelentným komunikátorom, čo ocení aj vaše okolie.
Budete mať stabilnú 8 hodinovú pracovnú dobu, takže si môžete pohodlne plánovať voľný čas.

ČO JE TO HLAVNÉ?
Výberový proces je rýchly a jednoduchý.
Zarábate už počas úvodného školenia.
Získate peniaze, ktoré nemôžete zarobiť v práci s fixným platom.
Budete mať nárok na zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
Práca pre silného hráča na trhu vám poskytne zázemie a istotu.

STAČÍ POSLAŤ ŽIVOTOPIS!

Zamestnanecké výhody, benefity

• Stabilný mesačný príjem
• Fixná + variabilná zložka výplaty bez obmedzení, ktorá závisí od výkonu zamestnanca
• Zamestnanecké zľavy na služby telefonického operátora Orange Slovensko, a. s.
• Príspevok na stravu vo forme stravných lístkov
• Pravidelné motivačné súťaže o atraktívne finančné a iné ceny
• Firemné akcie, školenia, teambuildingy
• Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve (chceme medzi sebou všetky vekové
kategórie, aj Ty nás máš čím obohatiť)
• Rozvoj agenta v oblasti komunikácie a predaja
• Možnosť kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

24.3.2019 (ostáva ešte 5 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• chuť pracovať (ostatné Ťa naučíme)
• komunikačné zručnosti (asertivita, empatia)
• skúsenosti v oblasti predaja sú vítané
• organizácia a plánovanie pracovných úloh
• orientácia na dosahovanie cieľov
• flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Customer Center, s.r.o.
Záborského 45
831 03 Bratislava
http://www.customercenter.sk

Kontakt

ID: 3618037   Dátum zverejnenia: 19.3.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   630 € fix + odmeny až 400 € + ďalšie motivačné bonusy