Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Online Support Agent - Banská Bystrica
Customer Center, s.r.o.
Miesto práce
Jegorovova cesta 22, Banská Bystrica
Jegorovova cesta 22, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
3.2.2020
3.2.2020
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiacvariabilná odmena + 50 € mesačne
700 EUR/mesiacvariabilná odmena + 50 € mesačne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nových kolegov na oddelenie Click2chat v Banskej Bystrici, ktorí by sa zapojili do nášho mladého kolektívu. Pracujeme pre spoločnosť Orange Slovensko, a.s., ktorá patrí k jednému z najväčších mobilných operátorov.
Zastrešujeme administratívnu prácu, ktorá obsahuje akceptovanie zmlúv, vybavovanie pošty a zároveň chatovú aj telefonickú komunikáciu so zákazníkmi, kde sa snažíme zákazníkom poradiť s výberom napr. paušálov, smartfónov, tabletov, služieb a doplnkových produktov.
V našom tíme pracujeme na zmeny, mimo víkendov, sviatkov a bez nočných zmien.
Zastrešujeme administratívnu prácu, ktorá obsahuje akceptovanie zmlúv, vybavovanie pošty a zároveň chatovú aj telefonickú komunikáciu so zákazníkmi, kde sa snažíme zákazníkom poradiť s výberom napr. paušálov, smartfónov, tabletov, služieb a doplnkových produktov.
V našom tíme pracujeme na zmeny, mimo víkendov, sviatkov a bez nočných zmien.
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť kariérneho rastu
Motivačné súťaže
Teambuilding
Motivačné súťaže
Teambuilding
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa táto pracovná pozícia zaujala, budeme veľmi radi, ak klikneš na možnosť ,,Poslať spoločnosti životopis“ .
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť rýchlo sa učiť
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
- spoľahlivosť, bezúhonnosť
- vysoké pracovné nasadenie
- pravopis
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
- spoľahlivosť, bezúhonnosť
- vysoké pracovné nasadenie
- pravopis
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3426928
Dátum zverejnenia: 22.1.2020
2020-01-22
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Customer Center, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac