Technický manažér obchodného centra Novum Prešov

Cushman & Wakefield Property Services Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiackonečná výška mzdy bude upresnená v závislosti od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme zodpovedného kolegu/kolegyňu, ktorý bude mať na starosti komplexné technické poradenstvo v oblasti TZB a projektový manažment pre Nákupné centrum Novum Prešov.

Náplňou práce Technického manažéra bude:

1. SPRÁVA CENTRA
a. podpora managementu SC Novum Prešov v technických záležitostiach (účasť na pravidelných poradách, vyhodnocovanie realizácie projektov a vytváranie cenových ponúk, preverovanie zaťaženia ..)
b. aktívna technická podpora všetkých marketingových akcií centra (konzultácia s Marketing managerom s cieľom nájsť riešenie pre realizovanie eventu a v prípade potreby vyčleniť údržbzu, sbs, v rámci reálnych kapacít centra)
c. príprava podkladov na mesačný report CMR pre Board
d. komunikácia s orgánmi štátnej správy v technických záležistostiach týkajúcich sa OC Novum Prešov v mene prevádzkovateľa
e. operatíva - riešenie potreby skladových priestorov pre nájomcu , kontrola “nálepiek” a zabezpečenie ich doplnenia
f. plná zodpovednosť za evakuáciu (kontrola priebehu, koordinovanie SSI so zložkami štátnej správy, následne vyhodnotenie evakuácie, či bola v súlade s dohodnutými postupmi, návrhy na zlepšenie...)

2. OBHLIADKY SC
a. pravidelné: samostatne, so zástupcami SSI, s CM + Mktg
b. nepravidelné: náhodne kontroly fungovania procesov cez víkend, ráno, večer (dodržiavanie prevádzkového poriadku), čistiaceho servisu, dodržiavanie časov otvorenia nájomcami

3. EKONOMICKÝ CHOD SC
a. aktívny energetický management
b. aktívny management spotreby (EE, vody, plynu, hygienického materiálu vs FF)

4. NÁJOMCOVIA:
a. proces TENANT IN (zabezpečenie kompletnej činnosti súvisiacej s príchodom nového nájomcu do SC / výmeny nájomcu (kontrola Fit out kontribúcii / zabezabezpečenie deinštalácie v zmysle Dohody o skončení nájmu )
b. process TENANT OUT: zabezpečenie kompletnej činnosti súvisiacej s odchodom nájomcu
c. denná komunikácia s Nájomcom, riešenie ich požiadaviek, sťažností, riešenie operatívnych problémov
d. žiadosti o práce mimo otváracích hodín shoppingu, vyhodnotenie, či sú v súlade s plánovanými kontrolami, opravami

5. DODÁVATELIA:
a. komunikácia s SSI (kontrola funkčnosti procesov, údržba, SSI, čistiaci servis
b. komunikácia s ostatnými dodávateľmi
i. zabezpečenie úhrady faktúr , ich kontrola s budgetom
ii. kontrola dodržiavania zmluvných podmienok + záručné doby + reakčný čas v prípade poruchy

6. FINANCIE:
a. kontrola reálneho míňania vs budget
b. zabezpečenie úhrad faktúr včas (podľa požiadaviek nášho účtoveného oddelenia)
c. vedenie evidencie faktúr v porovnaní s budgetom na Dropboxe
d. vystavovanie objednávok a ich evidencia v elektronickej aj papierovej podobe
e. Yardi

7. REKLAMÁCIE:
a. aktívna technická podpora pri zaisťovaní odstraňovania závad a nedorobkov, komunikácia s generálnym dodávateľom diela
b. technický dozor pri fyzickom odstraňovaní závad a nedorobkov generálnym dodávateľom
c. podora pri detekcii zistených závad, prípadné návrhy riešení a predkladanie návrhov riešení

8. POISTNÉ UDALOSTI:
a. zabezpečenie zápisu mimoriadnej udalosti, fotodokumentácie + evidencia
b. komunikácia s poistným agentom
c. zabezpečenie všetkých potrebných dokladov pre uznanie poistnej udalosti
d. vedenie evidencie poistných udalostí
e. informovanie účtovného oddelenia / kontrola úhrad faktúr
f. zabezpečenie opravy (dohoda s dodávateľom, objednávka)

Zamestnanecké výhody, benefity

.stabilné medzinárodné prostredie
.školenia
.teambuldingy
.dni voľna nad rámec zákona
.mobilný telefón aj na súkromné účely
.možnosť využívať Multisport kartu

Informácie o výberovom konaní

Svoje životopisy posielajte na adresu [email protected]
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za reakcie, avšak z dôvodu časovej vyťaženosti budeme kontaktovať len vybraných záujemcov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, stavebné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme človeka, ktorý :
. má stavebné skúsenosti, vie ako fungujú základné stavebné pravidlá, vie riešiť reklamácie budovy a následne hľadať riešenia opráv po skončení reklamácií
. má skúsenosť s manažovaním ľudí a vie delegovať prácu na tím, ktorý má k dispozícii
. je aktívny, energetický, nebojí sa práce a nadčasov
. je samostatný, poctivý, pracovitý a ochotný učiť sa nové veci

Znalosť angličtiny je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) je celosvetovým lídrom v oblasti realitných služieb, ktorý prináša mimoriadnu hodnotu realizovaním nápadov v praxi pre nájomcov a vlastníkov nehnuteľností. Cushman & Wakefield patrí k najväčším firmám poskytujúcim realitné služby s 50 000 zamestnancami v približne 400 kanceláriách a 60 krajinách. V roku 2021 mala spoločnosť obrat vo výške 9,4 miliárd USD v rámci hlavných služieb správy nehnuteľností, facility a projektového manažmentu, prenájmu, kapitálových trhov, oceňovania a ďalších služieb.
Pre viac informácií navštívte www.cushmanwakefield.sk alebo sledujte @cushwakeslovakia na Instagrame.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Prachárová
Tel.: +421910553871
E-mail: poslať životopis
ID: 4498890  Dátum zverejnenia: 11.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac