Technický manažér obchodného centra

Cushman & Wakefield Property Services Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.7.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme zodpovedného kolegu/kolegyňu, ktorý bude mať na starosti komplexné technické poradenstvo v oblasti TZB a projektový manažment pre objekty v správe spoločnosti.

Náplňou práce Technického manažéra bude:

1) ADMINISTRATÍVA
- príprava podkladov pre fakturáciu nájomného a poplatkov za služby
- vedenie a evidencia záznamov o mimoriadnych udalostiach, bezpečnostných incidentoch, živelných udalostiach atď.
- vystavovanie a evidencia objednávok a zákazkových listov
- vypracovanie rozpočtov a business plánov
- predloženie, prezentácia rozpočtov a business plánov
- kontrola plnenia rozpočtov, kontrola nákladov a koordinácia efektívneho čerpania rozpočtu
- príprava podkladov pre pravidelné vyúčtovania poplatkov za služby
- príprava výročných správ a pravidelných reportov majiteľovi spravovaných objektov
- účasť na pravidelných kontrolných dňoch a poradách
- administrácia príslušného účtovného/ informačného softwaru
- všeobecná spolupráca s dotknutými orgánmi štátnej moci (KHS, HZS, OIP, Stavebný úrad, Katastrálny úrad)

2) NÁJOMNÉ VZŤAHY
- kontrola plnenia podmienok nájmu zo strany nájomcov, návrhy opatrení k riešeniu excesov v takomto prípade
- komunikácia a korešpondencia s nájomcami
- zodpovednosť za plán krátkodobých prenájmov
- príprava nájomných zmlúv pre krátkodobé prenájmy a nájmy reklamných plôch
- spolupráca na príprave nájomných zmlúv
- spolupráca s agentmi, zabezpečujúcimi prenájmy priestorov
- vyhľadávanie a evidencia možných záujemcov o nájomné priestory
- zabezpečovanie výmeny nájomcov
- kontrola platnosti, predlžovanie, indexácia nájmov
- kontrola splatnosti nájomného, spolupráca pri vymáhaní pohľadávok za nájomníkov
- koordinácia stavebných úprav a činností v areáli obchodného centra vrátane nájomných priestorov.
- vedenie evidencie projektovej dokumentácie centra i obchodných jednotiek.
- príprava a následná kontrola dodržiavania prevádzkového poriadku objektu
- koordinácia odpadového hospodárstva centra
- zaisťovanie projekčných činnosti pre potreby OC

3) OPRAVY A ÚDRŽBA
- evidencia závad a porúch súborov technologických zariadení na nehnuteľnostiach
- vyhodnotenie poruchovosti jednotlivých skupín zariadení
- plánovanie, riadenie a kontrola údržby centra, plánov dlhodobých opráv a renovácií
- koordinácia a zabezpečenie všetkých revízií objektu podľa aktuálne platných noriem
- koordinácia oblasti BOZP a Požiarno-technické vrátane koordinácie tvorby a dodržiavanie príslušných interných noriem

4) SUBDODÁVATELIA
- kontrola plnení subdodávateľských zmlúv
- plánovanie, riadenie a kontrola činnosti servisných a dodávateľských organizácií centra
- dojednávanie subdodávateľských zmlúv (ochrana, údržba, upratovanie...)
- príprava výberových konaní na subdodávky jednotlivých servisov
- zabezpečovanie cenových ponúk na špecializované subdodávky
- vedenie evidencie hlásení o likvidácii odpadu, meranie emisií, spolupráca s DOS.
- dojednávania optimálnej dodávky energií vrátane zabezpečenia dodržiavania odberových diagramov.
- zabezpečenie podkladov pre prefakturáciu spotreby energií nájomcom.
- zabezpečovanie znaleckých posudkov pre potreby OC

Zamestnanecké výhody, benefity

- stabilné medzinárodné prostredie
- školenia
- teambuldings
-gastrolístky nad rámec zákona

Informácie o výberovom konaní

Svoje životopisy posielajte na adresu [email protected]
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za reakcie, avšak z dôvodu časovej vyťaženosti budeme kontaktovať len vybraných záujemcov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

K všeobecným povinnostiam pracovníka vyplývajúcich z pracovného pomeru patrí najmä:

a) Pri všetkých činnostiach osvedčovať náležitú kvalifikáciu, kompetenciu, samostatnosť, starostlivosť a usilovnosť, akú je možné očakávať od príslušne kvalifikovaného pracovníka pôsobiaceho v oblasti správy nehnuteľností.
b) Zoznámiť sa podrobne s firemnými smernicami, poriadkom a vnútornými predpismi a tieto dodržiavať.
c) Zoznámiť sa podrobne s firemnými princípmi, postupmi a metódami práce, ďalej tieto znalosti prehlbovať a uplatňovať ich vo svojej práci.
d) Zoznámiť sa a dodržiavať pokyny nadriadeného a všeobecné ustanovenia týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na zverenom úseku alebo pracovisku v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky.
e) Priebežne sa zoznamovať s novými predpismi a metódami zvyšovať svoju kvalifikáciu. Prehlbovať priebežne znalosti anglického jazyka a iných techník používaných na výkon práce.
f) Riadne sa starať o majetok firmy zverený na používanie - najmä pokiaľ ide o výpočtovú techniku, mobilné telefóny a pod., minimalizovať náklady s jeho užívaním. Zaobchádzať hospodárne so spotrebným materiálom a predmetmi krátkodobej spotreby. Prísne kontrolovať ostatné prevádzkové náklady, ako sú telekomunikačné poplatky, energie a externe zadávané služby; pri svojej práci vždy konať tak, aby firma nebola vystavená riziku, škodám alebo iným priamym alebo potenciálnym škodám.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cushman & Wakefield je celosvetovým lídrom v oblasti realitných služieb, ktorý prináša mimoriadnu hodnotu realizovaním nápadov v praxi pre nájomcov a vlastníkov nehnuteľností.
Cushman & Wakefield patrí k najväčším firmám poskytujúcim realitné služby s 52 000 zamestnancami v približne 400 kanceláriách a 60 krajinách. V roku 2022 mala spoločnosť obrat vo výške 10,1 miliárd USD v rámci hlavných služieb správy nehnuteľností, facility a projektového manažmentu, prenájmu, kapitálových trhov, oceňovania a ďalších služieb.
Pre viac informácií navštívte www.cushmanwakefield.sk alebo sledujte @cushwakeslovakia na Instagrame.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3917297  Dátum zverejnenia: 28.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac