Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátorka/Asistentka
Cushman & Wakefield Property Services Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1100 EUR
1100 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie finančných reportov a rozpočtových dokumentov
- zodpovednosť za fakturáciu - príprava podkladov pre fakturáciu SPN a prefakrurácia médií a telefónnych poplatkov nájomcom a ďalších priamych prevádzkových nákladov, vystavovanie a rozposielanie faktúr, evidencia a likvidácia prijatých faktúr
- vedenie databázy kontaktov nájomcov, dodavateľov a subdodavateľov
- vedenie pokladne a pokladničnej hotovosti, hmotná zodpovednosť za takúto aktivitu
- kontrola, evidencie a urgencia pohľadávok podľa pokynov nadriadeného pracovníka, vystavovanie a rozposielanie upomienok
-komunikácia a korešpondencia s nájomnými stranami ohľadne finančných záležitostí
- evidencia podkladov vo vzťahu ku krátkodobým prenájmom a ostatných nájmov (reklamné plochy, ...) v obchodnom centre
- príprava a evidencia objednávok a zákazkových listov podľa pokynov nadriadeného pracovníka
- kontrola plnení subdodavateľských zmlúv
- činnosť kontaktnej osoby vo vzťahu k mzdovému oddeleniu zamestnávateľa (evidencia docházky, straveniek, služobných ciest, atď.)
- asistentské práce - uvítanie a obsluha návštev, riešenie bežných office situácií
- zodpovednosť za fakturáciu - príprava podkladov pre fakturáciu SPN a prefakrurácia médií a telefónnych poplatkov nájomcom a ďalších priamych prevádzkových nákladov, vystavovanie a rozposielanie faktúr, evidencia a likvidácia prijatých faktúr
- vedenie databázy kontaktov nájomcov, dodavateľov a subdodavateľov
- vedenie pokladne a pokladničnej hotovosti, hmotná zodpovednosť za takúto aktivitu
- kontrola, evidencie a urgencia pohľadávok podľa pokynov nadriadeného pracovníka, vystavovanie a rozposielanie upomienok
-komunikácia a korešpondencia s nájomnými stranami ohľadne finančných záležitostí
- evidencia podkladov vo vzťahu ku krátkodobým prenájmom a ostatných nájmov (reklamné plochy, ...) v obchodnom centre
- príprava a evidencia objednávok a zákazkových listov podľa pokynov nadriadeného pracovníka
- kontrola plnení subdodavateľských zmlúv
- činnosť kontaktnej osoby vo vzťahu k mzdovému oddeleniu zamestnávateľa (evidencia docházky, straveniek, služobných ciest, atď.)
- asistentské práce - uvítanie a obsluha návštev, riešenie bežných office situácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné medzinárodné prostredie
- školenia
- teambuldings
- sick days
- dodatočná dovolenka na rámec zákona
- školenia
- teambuldings
- sick days
- dodatočná dovolenka na rámec zákona
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cushman & Wakefield je celosvetovým lídrom v oblasti realitných služieb, ktorý prináša mimoriadnu hodnotu realizovaním nápadov v praxi pre nájomcov a vlastníkov nehnuteľností.
Cushman & Wakefield patrí k najväčším firmám poskytujúcim realitné služby s 52 000 zamestnancami v približne 400 kanceláriách a 60 krajinách. V roku 2022 mala spoločnosť obrat vo výške 10,1 miliárd USD v rámci hlavných služieb správy nehnuteľností, facility a projektového manažmentu, prenájmu, kapitálových trhov, oceňovania a ďalších služieb.
Pre viac informácií navštívte www.cushmanwakefield.sk alebo sledujte @cushwakeslovakia na Instagrame.
Cushman & Wakefield patrí k najväčším firmám poskytujúcim realitné služby s 52 000 zamestnancami v približne 400 kanceláriách a 60 krajinách. V roku 2022 mala spoločnosť obrat vo výške 10,1 miliárd USD v rámci hlavných služieb správy nehnuteľností, facility a projektového manažmentu, prenájmu, kapitálových trhov, oceňovania a ďalších služieb.
Pre viac informácií navštívte www.cushmanwakefield.sk alebo sledujte @cushwakeslovakia na Instagrame.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3116608
Dátum zverejnenia: 14.1.2019
2019-01-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: Cushman & Wakefield Property Services Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 EUR