Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Interierový Dizajnér
Curtain service s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacodmeny a bonusy
800 EUR/mesiacodmeny a bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Prácu u nás nechápeme ako strohú povinnosť, ale ako poslanie. Veríme, že práca má človeka baviť a má ho napĺňať. Ak hľadáš iba „prácu pre prežitie“, tak toto nie je určite pre Teba
V našej spoločnosti sa zameriavame hlavne na tieniacu techniku v interiéry. Pod vedením manažéra a v spolupráci s teamom, budeš mať na starosti správu,tvorbu a rozvoj firemných aktivít, kampaní a komubnikáciu v Slovenskom a Anglickom jazyku.
Hľadáme šikovného predajcu/dizajnéra, ktorý by zvládol/zvládla nasledujúce úlohy a bude zodpovedný/zodpovedná za :
Náplň práce a pracovné povinnosti
– vedenie kalendára a vymýšľanie nápadov pre tvorbu nového contentu
– vyhodnocovanie a vylepšovanie výkonu všetkých aktivít a kampaní
– návrhy a implementáciu nových firemných aktivít a kampaní
– spoluprácu s riaditeľom firmy, riaditeľom obchodnej siete, produktovými manažérmi, copywritterom
– komunikáciu s klientmi (telefón, email, livechat, osobne) a spracúvanie ich požiadaviek na jednotlivé oddelenia
– administratívne úlohy podľa pokynov nadriadeného
- vypracovanie cenovej ponuky pre zákazníka
- odborné poradenstvo a komunikácia so zákazníkom
- spracovanie a evidencia objednávok
- komunikácia s výrobou
- starostlivosť o showroom
- komunikácia s partnermi (dodávatelia/odoberatelia) zo Slovenska a zahraničia
- interná distribúcia dokladov
- zakladanie korešpondencie a ostatných záznamov a dokumentov
- sledovanie situácie dodávok
- vybavovanie firemnej korešpondencie / telefonických hovorov
- prijímanie a starostlivosť o klientov a návštevy
- samostatné riešenie bežných prevádzkových potrieb súvisiacich s problémovým chodom kancelárie
- dopĺňanie zásob kancelárskych potrieb a ostatných potrieb pre fungovanie spoločnosti
- evidencia skladového hospodárstva
- pomocné práce v oblasti účtovníctva
V našej spoločnosti sa zameriavame hlavne na tieniacu techniku v interiéry. Pod vedením manažéra a v spolupráci s teamom, budeš mať na starosti správu,tvorbu a rozvoj firemných aktivít, kampaní a komubnikáciu v Slovenskom a Anglickom jazyku.
Hľadáme šikovného predajcu/dizajnéra, ktorý by zvládol/zvládla nasledujúce úlohy a bude zodpovedný/zodpovedná za :
Náplň práce a pracovné povinnosti
– vedenie kalendára a vymýšľanie nápadov pre tvorbu nového contentu
– vyhodnocovanie a vylepšovanie výkonu všetkých aktivít a kampaní
– návrhy a implementáciu nových firemných aktivít a kampaní
– spoluprácu s riaditeľom firmy, riaditeľom obchodnej siete, produktovými manažérmi, copywritterom
– komunikáciu s klientmi (telefón, email, livechat, osobne) a spracúvanie ich požiadaviek na jednotlivé oddelenia
– administratívne úlohy podľa pokynov nadriadeného
- vypracovanie cenovej ponuky pre zákazníka
- odborné poradenstvo a komunikácia so zákazníkom
- spracovanie a evidencia objednávok
- komunikácia s výrobou
- starostlivosť o showroom
- komunikácia s partnermi (dodávatelia/odoberatelia) zo Slovenska a zahraničia
- interná distribúcia dokladov
- zakladanie korešpondencie a ostatných záznamov a dokumentov
- sledovanie situácie dodávok
- vybavovanie firemnej korešpondencie / telefonických hovorov
- prijímanie a starostlivosť o klientov a návštevy
- samostatné riešenie bežných prevádzkových potrieb súvisiacich s problémovým chodom kancelárie
- dopĺňanie zásob kancelárskych potrieb a ostatných potrieb pre fungovanie spoločnosti
- evidencia skladového hospodárstva
- pomocné práce v oblasti účtovníctva
Zamestnanecké výhody, benefity
– možnosť homeoffice
- zamestnanecké zľavy
– nájdeš u nás hodnoty ako je serióznosť, poctivosť, tímový duch a dobré vzťahy
– pestrá, rôznorodá a zmysluplná práca, dostatok priestoru pre sebarealizáciu
– výrazná zamestnanecká zľava na nákup dekorácii
– rôzne eventy vo veľmi pozitívnej a priateľskej atmosfére
- možnosť kreatívne sa realizovať v oblasti interierového dizajnu
- príjemné pracovné prostredie
Príspevok pri narodení dieťaťa
Príspevok pri odchode na MD
Príspevok pri životnom jubileu
Príspevok pre dieťa navštevujúce predškolské zariadenie
Príspevok pre dieťa v tábore
Príspevok pri odchode do dôchodku
Príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie
Šport a zdravie
Ozdravný a relaxačný program pre zamestnancov
Doplatok ušlej mzdy pri PN a OČR
Preventívna zdravotná starostlivosť
Zabezpečenie pitného režimu nad rámec stanovený v Zákonníku práce
Vzdelávanie
E-learningové vzdelávacie programy
Výučba anglického a nemeckého jazyka
Technické, odborné školenia
Školenia zamerané na rozvoj soft skills
Školenia zamerané na rozvoj riadiacích zručností
A viac
Príspevok na stravovanie zamestnancov nad rámec zákona
Odmena za získanie nového zamestnanca
Príspevok pri pracovnom výročí
- zamestnanecké zľavy
– nájdeš u nás hodnoty ako je serióznosť, poctivosť, tímový duch a dobré vzťahy
– pestrá, rôznorodá a zmysluplná práca, dostatok priestoru pre sebarealizáciu
– výrazná zamestnanecká zľava na nákup dekorácii
– rôzne eventy vo veľmi pozitívnej a priateľskej atmosfére
- možnosť kreatívne sa realizovať v oblasti interierového dizajnu
- príjemné pracovné prostredie
Príspevok pri narodení dieťaťa
Príspevok pri odchode na MD
Príspevok pri životnom jubileu
Príspevok pre dieťa navštevujúce predškolské zariadenie
Príspevok pre dieťa v tábore
Príspevok pri odchode do dôchodku
Príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie
Šport a zdravie
Ozdravný a relaxačný program pre zamestnancov
Doplatok ušlej mzdy pri PN a OČR
Preventívna zdravotná starostlivosť
Zabezpečenie pitného režimu nad rámec stanovený v Zákonníku práce
Vzdelávanie
E-learningové vzdelávacie programy
Výučba anglického a nemeckého jazyka
Technické, odborné školenia
Školenia zamerané na rozvoj soft skills
Školenia zamerané na rozvoj riadiacích zručností
A viac
Príspevok na stravovanie zamestnancov nad rámec zákona
Odmena za získanie nového zamestnanca
Príspevok pri pracovnom výročí
Informácie o výberovom konaní
Prácu u nás nechápeme ako strohú povinnosť, ale ako poslanie. Veríme, že práca má človeka baviť a má ho napĺňať. Ak hľadáš iba „prácu pre prežitie“, tak toto nie je určite pre Teba.Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pozíciu nám pošli životopis, fotografiu, referencie a sprievodných pár slov o tom, prečo chceš pracovať práve u nás alebo čím sa Ti naša pozícia zapáčila na email [email protected] s predmetom Interierový Dizajnér .Uchádzačov budeme vyberať na pohovor na základe zaslaného životopisu.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za ich záujem, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.
C.V. posielajte na uvedený email.
V prípade záujmu o pozíciu nám pošli životopis, fotografiu, referencie a sprievodných pár slov o tom, prečo chceš pracovať práve u nás alebo čím sa Ti naša pozícia zapáčila na email [email protected] s predmetom Interierový Dizajnér .Uchádzačov budeme vyberať na pohovor na základe zaslaného životopisu.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za ich záujem, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.
C.V. posielajte na uvedený email.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
interierový dizajn, obchod,
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Pokladňa - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Tieto charakteristiky by ti mali byť vlastné:
– zápal a nadšenie pre interierový dizajn
– kultivovaný slovný prejav, radosť z komunikácie, príjemné vystupovanie a jednanie s ľuďmi
– tvorivosť, kreativita
– lojalita, zodpovedný prístup, schopnosť sebareflexie, precíznosť, dochvíľnosť
– schopnosť veľmi rýchlo sa naučiť nové veci a stále sa zdokonaľovať
– orientácia na výsledok, konštruktívny prístup k riešeniu problémov
– záujem o dlhodobú a vzájomne výhodnú spoluprácu
– zápal a nadšenie pre interierový dizajn
– kultivovaný slovný prejav, radosť z komunikácie, príjemné vystupovanie a jednanie s ľuďmi
– tvorivosť, kreativita
– lojalita, zodpovedný prístup, schopnosť sebareflexie, precíznosť, dochvíľnosť
– schopnosť veľmi rýchlo sa naučiť nové veci a stále sa zdokonaľovať
– orientácia na výsledok, konštruktívny prístup k riešeniu problémov
– záujem o dlhodobú a vzájomne výhodnú spoluprácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť, ktorá je jednotkou na trhu v poskytovaní komplexných služieb v oblasti interierového dizajnu pre tieniacu techniku a jej starostlivosť . Naším primárnym cieľom je dokonalo odvedená práca, ktorú môžeme garantovať vďaka vybudovanému prepracovanému systému kontroly kvality.
ID: 3856608
Dátum zverejnenia: 25.1.2020
2020-01-25
lokalita: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Asistent, Bytový architekt, Dizajnér, Odborný predajca, Office manager Spoločnosť: Curtain service s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac