Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CTP je holandský developer s medzinárodnou pôsobnosťou, s portfoliom zahrňujúcim 6.3 mio m2 prenajímateľnej plochy vo viac ako 100 strategických lokalitách v rámci strednej Európy. CTP sa sústredí na výstavbu projektov na kľúč, tzv. “costum build”, ich následnú správu a údržbu, a tieto dlhodobo prenajíma medzinárodným a domácim spoločnostiam, ktoré majú strategický záujem expandovať v strednej Európe.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Povinnosti:
Zamestnanecké výhody, benefity
Budú spresnené po pohovore
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Hľadáme Vás!
Ak ste osobou, ktorá má rada ľudí, potom je toto miesto určené pre Vás. Hľadáme osobu, ktorá má veľmi dobré organizačné vlastnosti, vie jednať s ľuďmi, prezentuje sa dobrou náladou a vie si udržať kontrolu
vo svojom operačnom priestore. Od tejto osoby budeme požadovať 100% plnenie si povinností na poste tak, aby to čo má pod svojou kontrolou fungovalo vynikajúco.
Odpovědět
Administrativný pracovník– Referent/ka
CTP Invest, spol. s r.o.
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- V stanovenom termíne a rozsahu plní pokyny a úlohy od nadriadeného.
- Týždenne reportuje nadriadenému informácie v určenom rozsahu.
- Spravuje a kontroluje správny chod Help-desk
- Potvrdzuje hlásenky klientov v Help-desk a zabezpečuje ich okamžité odoslanie
- na riešenie
- Týždenne pripravuje report z Help-desk s otvorenými hlásenkami
- Vedie pokladňu
- Skenuje a archivuje projektovú a prevádzkovú dokumentáciu
- Pripravuje podklady k auditom, ku kontrolám, k mesačným odpisom energií, ...
- Zhotovuje jednoduché dokumenty v programoch MS Word, Excel, PowerPoint, ...
- Vykonáva administratívnu podporu správe CTParkov v oblasti východného Slovenska.
- Vystavuje cenové ponuky na klientov, podľa zadania od správy CTParku.
- Eviduje poistné udalosti na majetku spoločnosti
- Zadáva objednávky do interného systém.
- Mailová a telefonická komunikácia s klientami a dodávateľmi
- Eviduje dochádzku a pripravuje podklady pre mzdovú učtáreň
- Stará sa o celkový chod kancelárie (udržiavanie čistoty, objednávanie kancelárskeho materiálu a pod.)
- Úlohy ad hoc
Povinnosti:
- Kontinuálne počas prac. doby sleduje nové hlásenky v helpdesku a obratom ich odosiela na riešenie správe CTParku
- Priebežne sa zaujíma a zisťuje spokojnosť klientov so službami ktoré zabezpečuje správa CTParku
- Min 1x mesačne sleduje a reportuje Property manažérovi počet vytvorených objednávok ku ktorým chyba faktúra, so zdôvodnením stavu resp. návrhom riešenia
Zamestnanecké výhody, benefity
Budú spresnené po pohovore
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Hľadáme Vás!
Ak ste osobou, ktorá má rada ľudí, potom je toto miesto určené pre Vás. Hľadáme osobu, ktorá má veľmi dobré organizačné vlastnosti, vie jednať s ľuďmi, prezentuje sa dobrou náladou a vie si udržať kontrolu
vo svojom operačnom priestore. Od tejto osoby budeme požadovať 100% plnenie si povinností na poste tak, aby to čo má pod svojou kontrolou fungovalo vynikajúco.
Odpovědět
ID: 4032714
Dátum zverejnenia: 11.2.2021
2021-02-11
Lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: CTP Invest, spol. s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac