CTP is a Dutch-based, international, full-service commercial property developer and asset manager, with 5.8 mio sq. m of A-class properties in around 100 strategic locations throughout central Europe. CTP specializes in the delivery and management of custom-built, high-tech business facilities for leading international and domestic companies making strategic investments in new or expanded operations in Central Europe.
For maintenance and improvements of the greenery within CTPs project, on which CTP putsa big focus, we are looking for an experienced

Facility Administrator

CTP Invest, spol. s r.o.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac

1. Predpoklady pre prac. pozíciu:

  • Skúsenosť z pracovného prostredia min 3 r.
  • Úplne SŠ vzdelanie
  • Znalosť Anglického jazyka B2
  • MS Word, Excel, PowerPoint,
  • nekonfliktný, komunikatívny typ, zameraný na výsledok práce
  • dokáže pracovať podľa smerníc a prac. postupov

2. Činnosti

  • V stanovenom termíne a rozsahu plní pokyny a úlohy od nadriadeného.
  • Týždenne reportuje nadriadenému informácie v určenom rozsahu.
  • Spravuje a kontroluje správny chod Help-desk
  • Potvrdzuje hlásenky klientov v Help-desk a zabezpečuje ich okamžité odoslanie na riešenie
  • Týždenne pripravuje report z Help-desk s otvorenými hlásenkami
  • Vedie pokladňu
  • Skenuje a archivuje projektovú a prevádzkovú dokumentáciu
  • Pripravuje podklady k auditom, ku kontrolám, k mesačným odpisom energií, ...
  • Zhotovuje jednoduché dokumenty v programoch MS Word, Excel, PowerPoint, ...
  • Vykonáva administratívnu podporu správe ctParkov v oblasti východného Slovenska
  • Vystavuje cenové ponuky na klientov, podľa zadania od správy ctParku
  • Eviduje poistné udalosti na majetku spoločnosti
  • Zadáva objednávky do interného systému
  • Mailová a telefonická komunikácia s klientami a dodávateľmi
  • Eviduje dochádzku a pripravuje podklady pre mzdovú učtáreň
  • Stará sa o celkový chod kancelárie (udržiavanie čistoty, objednávanie kancelárskeho materiálu a pod.)
  • Úlohy ad hoc

3. Povinnosti:

  • Kontinuálne počas prac. doby sleduje nové hlásenky v helpdesku a obratom ich odosiela na riešenie správe ctParku
  • Priebežne sa zaujíma a zisťuje spokojnosť klientov so službami ktoré zabezpečuje správa ctParku
  • Min 1x mesačne sleduje a reportuje Property manažérovi počet vytvorených objednávok ku ktorým chyba faktúra, so zdôvodnením stavu resp. návrhom riešenia ako aj ďalšie určené ukazovatele

Pracovný vzťah: TPP

Pracovný čas: 8hod. pondelok – piatok ( 8.00-16.30 hod. vrátanie polhodinovej obednej

pauzy)

Miesto výkonu práce: ctPark Košice, Bahyľova – Barca

Mzda: od 750,-€ / brutto


Kontakt

Kontakt

Kontaktná osoba: Daria Anikina
E-mail: poslať životopis


Odpovědět
ID: 3998420  Dátum zverejnenia: 10.11.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac