Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora - spracovateľ obchodných prípadov pre operatívny leasing
ČSOB Leasing, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.9.2019, resp. dohodou
15.9.2019, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
min. 900 Eur/ brutto (v závislosti od úrovne kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností) + motivujúce výkonnostné odmeny + pravidelné bonusy a zaujímavé firemné benefity
min. 900 Eur/ brutto (v závislosti od úrovne kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností) + motivujúce výkonnostné odmeny + pravidelné bonusy a zaujímavé firemné benefity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečovanie produktovej podpory pre všetky obchodné tímy v spoločnosti
- príprava obchodných ponúk pre zákazníkov v internom systéme
- uzatváranie zákazníckych zmlúv a spracovávanie obchodnej a zmluvnej dokumentáciu v súlade s internými normami a podľa platných postupov spoločnosti
- spracovávanie a predkladanie podkladov k jednotlivým obchodných prípadom pre kolektívne schvaľovacie orgány
- práca v internom obchodnom nástroji v spoločnosti – akvizičný softvér
- podieľanie sa na školeniach a vzdelávaní pre obchodníkov
- administratívna podpora obchodného tímu
- príprava obchodných ponúk pre zákazníkov v internom systéme
- uzatváranie zákazníckych zmlúv a spracovávanie obchodnej a zmluvnej dokumentáciu v súlade s internými normami a podľa platných postupov spoločnosti
- spracovávanie a predkladanie podkladov k jednotlivým obchodných prípadom pre kolektívne schvaľovacie orgány
- práca v internom obchodnom nástroji v spoločnosti – akvizičný softvér
- podieľanie sa na školeniach a vzdelávaní pre obchodníkov
- administratívna podpora obchodného tímu
Zamestnanecké výhody, benefity
- perspektívne zamestnanie v medzinárodnej finančnej skupine
- možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa profesionálne rozvíjať
- motivujúce finančné ohodnotenie, prepracovaný sociálny a benefitný systém starostlivosti o zamestnancov
- work-life balance – rešpektovanie rodinného života a voľného času a jeho zosúladenie s prácou v našej spoločnosti
- možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa profesionálne rozvíjať
- motivujúce finančné ohodnotenie, prepracovaný sociálny a benefitný systém starostlivosti o zamestnancov
- work-life balance – rešpektovanie rodinného života a voľného času a jeho zosúladenie s prácou v našej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Na e-mailovú adresu [email protected] zasielajte svoj profesijný životopis spolu s motivačným listom, s označením pozície "Administratívna podpora - spracovateľ obchodných prípadov pre operatívny leasing" a uvedením toho, prečo reagujete práve na tento inzerát.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o prácu, ale osobne budeme kontaktovať len tých, ktorí postúpia do užšieho výberu.
Tešíme sa na stretnutie s Vami.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o prácu, ale osobne budeme kontaktovať len tých, ktorí postúpia do užšieho výberu.
Tešíme sa na stretnutie s Vami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného uchádzača očakávame:
- SŠ / VŠ vzdelanie - prax v obchode je výhodou
- výhodou sú vedomosti a skúsenosti s leasingovým a finančným sektorom
- užívateľská znalosť práce s PC - MS Office
- profesionálne vystupovanie, komunikatívnosť
- orientáciu na dosahovanie cieľov
- VP-sk.B - aktívny vodič
- tímovú spoluprácu
- prozákaznícku orientáciu
- ochotu a schopnosť učiť sa nové veci
- SŠ / VŠ vzdelanie - prax v obchode je výhodou
- výhodou sú vedomosti a skúsenosti s leasingovým a finančným sektorom
- užívateľská znalosť práce s PC - MS Office
- profesionálne vystupovanie, komunikatívnosť
- orientáciu na dosahovanie cieľov
- VP-sk.B - aktívny vodič
- tímovú spoluprácu
- prozákaznícku orientáciu
- ochotu a schopnosť učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ČSOB Leasing a.s. patrí, vďaka svojim zamestnancom a ich systematickému rozvoju medzi najdynamickejšie lízingové spoločnosti na Slovensku. Už 25 rokov sa staráme o ľudí v našej firme a spoločne budujeme kultúru otvorenej komunikácie a podporujúcej atmosféry. Naša história je zárukou spoľahlivosti, stability a silného finančného zázemia.
S dôrazom na efektívne riadenie a zmysluplnosť práce každého zamestnanca, sme vybudovali spoločnosť s dlhodobým trhovým líderstvom vo financovaní automobilov, strojov a zariadení pre podnikateľské subjekty.
Patríme medzi najproduktívnejšie entity finančnej skupiny ČSOB a KBC.
S dôrazom na efektívne riadenie a zmysluplnosť práce každého zamestnanca, sme vybudovali spoločnosť s dlhodobým trhovým líderstvom vo financovaní automobilov, strojov a zariadení pre podnikateľské subjekty.
Patríme medzi najproduktívnejšie entity finančnej skupiny ČSOB a KBC.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3656790
Dátum zverejnenia: 20.8.2019
2019-08-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Leasingový poradca, Obchodný zástupca Spoločnosť: ČSOB Leasing, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. 900 Eur/ brutto (v závislosti od úrovne kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností) + motivujúce výkonnostné odmeny + pravidelné bonusy a zaujímavé firemné benefity