Pracovník retail back office (M/Ž)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Od 950 EUR/mesiac
plný úväzok
Aký bude pracovný deň u nás?
- zaisťovať spracovanie produktov a služieb nadväzujúcich na činnosti retailových pobočiek a iných útvarov banky
- vykonávať kontrolu správnych nastavení na produktoch a klientoch v bankových systémoch a vykonávať ich opravu
- realizovať účtovania na základe podkladov z retailových pobočiek a odborných útvarov banky
- vykonávať administráciu úmrtia klientov , konkurzov a reštrukturalizácii v zmysle interných predpisov
- realizácia rušenia účtov z podnetu klienta na základe podkladov z retailových pobočiek
- vykonávanie administratívnych back – office aktivít na základe podkladov z retailových pobočiek a útvarov ústredia banky
Koho hľadáme?
- úplné stredoškolské vzdelanie
- prax v banke výhodou
- presnosť, precíznosť
- zodpovednosť za včasné a zodpovedné plnenie pridelených úloh a činností
- zodpovednosť za realizáciu pridelených činností v zmysle vnútorných predpisov a metodických postupov pripravených odbornými útvarmi banky
- zodpovednosť za dodržiavanie bezpečnostnej politiky banky a dodržiavanie riadiacich aktov v príslušnej oblasti
Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť
Základná mesačná mzda sa pohybuje od 950 € brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
Pracovné benefity:
- Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB
- Ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my!
- Ako jeden z mála zamestnávateľov Vám prispejeme na životné poistenie
- Užite si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
- 8 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
- Môžete sa zapojiť do programu „Odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
- K dispozícii Vám bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Vám pomôže so smerovaním Vašej kariéry u nás
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- MultiSport kartu
- Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Pošli svoj životopis", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.
Uvidíte sa s:
Sofia Hanuliaková
ID: 4817894
Dátum zverejnenia: 29.4.2024
2024-04-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager Spoločnosť: ČSOB Finančná skupina
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac