Voľné pozície

Application Administrator

Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

1 500 EUR/mesiac

plný úväzok

Aký bude pracovný deň u nás?

Aplikačný administrátor je zodpovedný za funkčnosť aplikácie ako jej hlavný užívateľ a pôsobí ako kontakt medzi koncovými užívateľmi a ICT. Medzi hlavné činnosti aplikačného administrátora patri:

  • správa, konfigurácia a optimalizácia vybraných informačných systémov vrátane súvisiaceho prostredia,
  • poskytovanie užívateľskej podpory - riešenie incidentov (požiadaviek a chýb),
  • operatívne riešenie a odstraňovanie problémov pri prevádzke Informačných systémov,
  • testovanie nových verzií informačných systémov pred a po ich nasadením do produkčnej prevádzky,
  • poskytovanie podpory pre aktualizáciu prevádzkovej dokumentácie zverených systémov,
  • export a import dát do a z vybraných Informačných systémov,
  • práca s matematickým modelmi v oblasť financií v doméne Credits - úvery
  • vytváranie reportov.

Koho hľadáme?

  • stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického alebo technického zamerania
  • prax na obdobnej pozícii min. 3 rok
  • SQL - práca s databázou
  • Microsoft Outlook a Excel na pokročilej úrovni
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni – práca v medzinárodnom kolektíve
  • XML - Základy
  • prax v programovaní výhodou
  • analytické myslenie, zameranosť na detail, komunikačné zručnosti

Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť

Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1500€ brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.

V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na „najväčšiu rieku na Slovensku“; dopraj si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlač kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staň sa našim kolegom, a pošli nám Tvoje CV!

Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
  • vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB
  • ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my!
  • ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie
  • uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
  • 8 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
  • môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
  • k dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás
  • pre najmenších členov Tvojej rodiny máme k dispozícii detský kútik
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
  • multiSport kartu
  • dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
  • možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
  • zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)

Ďalšie benefity Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí.

Uvidíte sa s:

Róbert Kajzer

ID: 4593657  Dátum zverejnenia: 3.6.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac