Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Informačná a administratívna podpora pre ČSOB Poisťovňu Bratislava
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Od 1 000 EUR/mesiac
plný úväzok
Aký bude pracovný deň u nás?
- podpora, pomoc a poskytovanie informácií
- telefonická komunikácia s obchodnými sieťami poisťovne
- vybavovanie a spracovanie e-mailových požiadaviek
- metodická a aplikačná podpora pre obchodné siete v oblasti produktov životného a neživotného poistenia
- stála pracovná doba pondelok – piatok, 08:00 – 16:30, resp. 8:30 - 17:00
Koho hľadáme?
- stredoškolské vzdelanie
- výborné komunikačné zručnosti
- presnosť a spoľahlivosť
- schopnosť a ochota učiť sa nové veci
- pozícia vhodná pre absolventov a študentov externého štúdia
Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť
Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1000€ brutto + ročný bonus. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.
V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na „najväčšiu rieku na Slovensku“; dopraj si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlač kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staň sa našim kolegom, a pošli nám Tvoje CV!
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na „najväčšiu rieku na Slovensku“; dopraj si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlač kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staň sa našim kolegom, a pošli nám Tvoje CV!
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
- vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB
- ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my!
- ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie
- uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
- 8 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
- môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
- k dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás
- pre najmenších členov Tvojej rodiny máme k dispozícii detský kútik
- multisport kartu
- dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
- možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
- zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)
Ďalšie benefity Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Uvidíte sa s:
Róbert Kajzer
ID: 4528556
Dátum zverejnenia: 28.2.2023
2023-02-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Referent správy poistenia, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: ČSOB Finančná skupina
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac