Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/-ka pobočky – BA
Bratislava
Od 1 900 EUR/mesiac
plný úväzok
Aký bude pracovný deň u nás?
- riadiť a organizovať činnosti zamestnancov pobočky v oblasti predaja a servisu produktov a služieb banky pre retailovú (súkromnú) klientelu vrátane poradenstva
- zodpovednosť za riadenie ľudských zdrojov, vrátane náboru a výberu zamestnancov, plánovania pracovnej doby zamestnancov, ich kontrolu, stanovenie kritérií hodnotenia výkonnosti zamestnancov a hodnotenie zamestnancov
- rozvíjať a vytvárať vzťahy so zverenými existujúcimi a potenciálnymi klientmi banky v súlade s obchodnou politikou a stratégiou banky. Riešiť nadštandardné požiadavky klientov, sťažnosti a reklamácie.
- zaisťovať poradenstvo a konzultačnú činnosť k produktom a službám poskytovaných bankou, finančnou skupinou ČSOB a ostatnými finančnými skupinami a zodpovedať za odbornú kvalitu tejto činnosti
- zaisťovať aktívne riadenie predaja a predajného tímu v spádovej oblasti. Schvaľovať obchodné prípady v rámci delegovanej právomoci. Rozdeľovať obchodný plán na jednotlivých pracovníkov.
- zodpovedať za proces riadenia úverového rizika a kvalitu úverového rizika vo zverenej oblasti
- spoluvytvárať image banky vo zverenom území. Podieľať sa aktívne na plánovaní, príprave a realizácii regionálnych a lokálnych marketingových kampaniach
Koho hľadáme?
- vysokoškolské vzdelanie
- min. 2 roky praxe v riadení pobočky v bankovníctve, resp. v riadení obchodného tímu
- riadiace a organizačné schopnosti, schopnosť tímovej spolupráce
- osobnosť s obchodníckym duchom orientovaná na dosahovanie cieľov
- skúsenosti s akvizičnou činnosťou a prácou s podnikateľskou klientelou
- aktívny a samostatný prístup k riešeniu úloh
- profesionálne vystupovanie, komunikačné, prezentačné a predajné schopnosti
- znalosť AJ výhodou
Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť
Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1900 € brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.
Pre našich klientov chceme to najlepšie – a preto hľadáme práve TEBA. Ak si spoľahlivý, pozitívne naladený, komunikatívny, rád hľadáš riešenia a dokážeš s úsmevom riešiť požiadavky zákazníka, staň sa našim kolegom a pomôž nám uspokojiť potreby klientov ČSOB. Tešíme sa na Tvoje CV.
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
Pracovné benefity:
- Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB
- Ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my!
- Ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie
- Uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
- Môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
- K dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- MultiSport kartu
- Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
Ďalšie benefity Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Uvidíte sa s:
Jana Pavle
ID: 4511567
Dátum zverejnenia: 1.2.2023
2023-02-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný riaditeľ, Riaditeľ call centra, Riaditeľ pobočky Spoločnosť: ČSOB Finančná skupina
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac