Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ pobočky Bardejov
okres Bardejov
1 500 EUR/mesiac
plný úväzok
Aký bude pracovný deň u nás?
*riadiť a organizovať činnosti zamestnancov pobočky v oblasti predaja a servisu produktov a služieb banky pre retailovú (súkromnú) klientelu vrátane poradenstva* *zodpovednosť za riadenie ľudských zdrojov, vrátane náboru a výberu zamestnancov, plánovania pracovnej doby zamestnancov, ich kontrolu, stanovenie kritérií hodnotenia výkonnosti zamestnancov a hodnotenie zamestnancov *rozvíjať a vytvárať vzťahy so zverenými existujúcimi a potenciálnymi klientmi banky v súlade s obchodnou politikou a stratégiou banky. Riešiť nadštandardné požiadavky klientov, sťažnosti a reklamácie. *zaisťovať poradenstvo a konzultačnú činnosť k produktom a službám poskytovaných bankou, finančnou skupinou ČSOB a ostatnými finančnými skupinami a zodpovedať za odbornú kvalitu tejto činnosti *zaisťovať aktívne riadenie predaja a predajného tímu v spádovej oblasti. Schvaľovať obchodné prípady v rámci delegovanej právomoci. Rozdeľovať obchodný plán na jednotlivých pracovníkov. *zodpovedať za proces riadenia úverového rizika a kvalitu úverového rizika vo zverenej oblasti *spoluvytvárať image banky vo zverenom území. Podieľať sa aktívne na plánovaní, príprave a realizácii regionálnych a lokálnych marketingových kampaniach *zodpovednosť za plnenie schváleného
Koho hľadáme?
*Vysokoškolské vzdelanie *min. 2 roky praxe v riadení pobočky v bankovníctve, resp. v riadení obchodného tímu *riadiace a organizačné schopnosti, schopnosť tímovej spolupráce *osobnosť s obchodníckym duchom orientovaná na dosahovanie cieľov *Skúsenosti s akvizičnou činnosťou a prácou s podnikateľskou klientelou *aktívny a samostatný prístup k riešeniu úloh *profesionálne vystupovanie, komunikačné, prezentačné a predajné schopnosti *znalosť AJ výhodou
Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť
*Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1500€ brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí. *Pre našich klientov chceme to najlepšie – a preto hľadáme práve TEBA. Ak si spoľahlivý, pozitívne naladený, komunikatívny, rád hľadáš riešenia a dokážeš s úsmevom riešiť požiadavky zákazníka, staň sa našim kolegom a pomôž nám uspokojiť potreby klientov ČSOB. Tešíme sa na Tvoje CV. *Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity: *Pracovné benefity: *Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB * Ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my! * Ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie * Uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka * Môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus! * K dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás *Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom: *MultiSport kartu * Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum, pracovné jubileum) *Ďalšie benefity Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Uvidíte sa s:
Ingrid Pásztorová
ID: 4173825
Dátum zverejnenia: 1.10.2021
2021-10-01
lokalita: okres Bardejov Pozícia: Klientský pracovník Spoločnosť: ČSOB Finančná skupina
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac