Segmentový špecialista pre oblasť retencie klientov a hypoték

Informácie o pracovnom mieste


  • Baví ťa uvažovať nad tým, ako urobiť veci lepšie?
  • Myslíš si, že vieš šikovne pracovať s číslami a vypátrať hlavné dôvody / situácie vedúce k odchodu klientov?
  • Dokážeš nastaviť aktivity na zvýšenie spokojnosti klientov, dosiahnuť tak zníženie ich odchodovosti pri súčasnom zachovaní akceptovateľnej ziskovosti pre banku?
  • Ak si odpovedal na všetky otázky „áno“, hľadáme na pozíciu Segmentový špecialista pre oblasť retencie klientov a hypoték možno práve Teba.
  • Čo bude tvojou úlohou?
  • Tvojou úlohou analyzovať klientské potreby a hľadať súvislosti v číslach s cieľom nastaviť aktivity na zvýšenie spokojnosti klientov a zníženie ich odchodovosti.
  • Čo presne bude náplňou Tvojej práce?
  • sledovanie a analýza požiadaviek a potrieb klientov súvisiacich so zvyšovaním spokojnosti klientov ako prevencie ich odchodu
  • aktívna práca so spätnou väzbou zákazníckych feedbackov z rôznych kanálov a navrhovanie aktivít na základe zistení
  • sledovania a vyhodnocovanie trendov zákazníckeho správania nielen v bankovníctve
  • návrh benefitov pre retenčné aktivity,
  • návrhy a realizácia aktivačných a servisných kampaní vo všetkých oblastiach
  • príprava podkladov ku kampaniam a marketingovým aktivitám, vrátane informácií pre predajnú sieť
  • participácia na projektoch v oblasti retencie klientov
  • analýza obchodných výsledkov banky a úspešnosti aktivít vo zverenej oblasti

Požiadavky na zamestnanca


  • Požiadavky:
  • vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie, marketingu, matematiky
  • vítané sú skúsenosti v oblasti bankovníctva, telco, ideálne segment manažment
  • samostatný a aktívny prístup k riešeniu úloh
  • precíznosť, iniciatívnosť, kreativita
  • analytický prístup a schopnosť navrhovať aktivity na základe trendov
  • MS Office na užívateľskej úrovni (MS Excel – na pokročilej úrovni)
  • znalosť anglického jazyka výhodou
  • Osobnostné prepodklady:
  • vysoká miera sebamotivácie a sebadisciplíny
  • dostatočná dávka asertivity
  • zmysel pre detail
  • vytrvalosť a schopnosť doťahovať veci

Ponúkame


  • Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1500 € brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.
  • Pre našich klientov chceme to najlepšie – a preto hľadáme práve TEBA. Ak si spoľahlivý, pozitívne naladený, komunikatívny, rád hľadáš riešenia a dokážeš s úsmevom riešiť požiadavky zákazníka, staň sa našim kolegom a pomôž nám uspokojiť potreby klientov ČSOB. Tešíme sa na Tvoje CV.
  • Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
  • Pracovné benefity:
  • Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB
  • Ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my!
  • Ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie
  • Uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
  • Môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
  • K dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás
  • Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
  • MultiSport kartu
  • Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum, pracovné jubileum)
  • Ďalšie benefity Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačítko "Pošli svoju žiadosť", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.
ID: 4072747  Dátum zverejnenia: 1.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.