Analytik/-čka servis desk-u pre ČSOB Bratislava

INFORMÁCIE O NÁPLNI PRÁCE

  • rieši  pomoc koncovým užívateľom pri zložitejších technických problémoch, 2.úroveň podpory
  • definuje a realizuje riešenia pre jedinečné situácie užívateľov
  • zisťuje, analyzuje a rieši problémy týkajúce sa informačných systémov a problémy s použitím dostupných HW a SW nástrojov
  • poskytuje užívateľom vedenie, podporu a školenia
  • zapracúva zistené nové riešenia do pracovných  postupov pre interný team a ostatných zamestnancov spoločnosti
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA

  • IT vzdelanie alebo prax  z oblasti IT podpory
  • výborné komunikačné zručnosti a odolnosť voči stresu
  • analytické schopnosti
  • odpovednosť  a zmysel pre detail
  • anglický jazyk – mierne pokročilý
PONÚKAME

  • príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
  • motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky
  • možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
  • 5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
  • zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
  • príspevok na DDS a životné poistenie
  • pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Pošli svoju žiadosť", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Sledujte dianie v ČSOB Finančnej skupine
aj na LinkedIn-e.


ID: 3212826   Dátum zverejnenia: 12.10.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.