Voľné pozície

Dizajnér/-ka klientských procesov a UX

Bratislava

plný úväzok

Aký bude pracovný deň u nás?

  *Dizajn klientských predajných a servisných procesov a klientského zážitku pre všetky distribučné kanály (digitálne a asistované) metódou Design thinking. *Analyzovanie klientských procesov (understanding fáza) a klientského zážitku, navrhovanie ich zjednodušenia a zefektívnenia s cieľom zvýšenia konverzie predaja produktov a zvýšenia spokojnosti klientov *Vedenie dizajn workshopov na návrh klientských procesov a klientského zážitku *Dohľad nad implementáciou navrhnutých procesov/produktov a klientského zážitku do praxe (quality assurance) *Participácia a vnášanie Design thinking metód do procesných zmien navrhovaných inými útvarmi banky *Spolupracovanie pri vývoji nových inovácií a aplikácií

Koho hľadáme?

*Znalosť dizajn princípov a metód (dizajn myslenie/Design thinking) *prax vo finančnom, telco alebo e-commerce sektore výhodou *anglický jazyk - aktívne *samostatnosť, schopnosť rýchlo sa učiť *tímovosť, flexibilita, orientácia na klienta, vytrvalosť *schopnosť pracovať pod stresom a dodržiavanie time manažmentu *silné analytické a logické myslenie, proklientská orientácia *schopnosť doťahovať úlohy a plniť ich v stanovenom čase *Microsoft Excel, Word, Powerpoint,

Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť

*príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine *motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky *možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny *5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania *zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS *príspevok na DDS a životné poistenie *pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.

Uvidíte sa s:

Martin Juhász

ID: 3201734  Dátum zverejnenia: 29.9.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.