Hľadáme nové posily na prácu z domu, možný aj skrátený úväzok - Telefonický operátor

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 750 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy závislá od Vašej šikovnosti a úspešnosti. V priemere 200 až 500 € brutto. Uvedená výška základnej mzdy je pre 8-hodinový úväzok, možnosť dohodnúť sa aj na 6-hodinový úväzok ( 562,50€ brutto mesačne ) alebo na 4-hodinový úväzok ( 375€ brutto mesačne ).

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kto sme a prečo hľadáme práve Vás?

Sme tele-marketingová spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2004.
Rozširujeme sa a pátrame po nových kolegoch do našej Crystal rodiny.
Hľadáme ľudí, ktorých baví komunikovať, radi prezentujú, neboja sa niečo predať, ponúknuť a v konečnom dôsledku udržujú dobré vzťahy. Do systému Vás plne zaškolíme v pohodlí vášho domova prostredníctvom online hovorov.

Okrem dobrej nálady ktorú viete preniesť aj na druhú stranu linky, privítame ak ste komunikatívnou, zodpovednou osobou a radi sa zdokonalíte alebo naučíte niečo nové z oblasti aktívnej komunikácie.

Čo bude Vašou úlohou ?

  •   aktívne telefonicky komunikovať so zákazníkmi (kontakty a text hovoru Vám poskytneme),
  • prezentovať ponuku tovarov a služieb, robiť prieskum spokojnosti zákazníkov,
  • zameriavať sa na úspešný predaj,
  • zapisovať alebo aktualizovať údaje v systéme,
  • vykonávať jednoduché administratívne úkony spojené s Vašou prácou.

Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ ponúkame Vám FLEXIBILNÚ pracovnú dobu – sami sa rozhodnete, kedy medzi 8:00
hod a 16:30 hod. budete pracovať, podmienkou je denne si odpracovať svoj úväzok.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?

  • prácu na hlavný pracovný pomer,
  • odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
  • prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.
  • MultiSport karta
  • zľavy u našich obchodných partnerov
  • príspevok na okuliare
  • stravná karta/ finančný príspevok

Informácie o výberovom konaní

Jednou z podmienok pre vykonávanie práce z domu je mať parametrami vyhovujúci počítač/notebook, dobré internetové pripojenie cez sieťový kábel a slúchadlá s mikrofónom, IP adresa musí byť zo Slovenskej republiky!

Z tohto dôvodu ako 1. krok výberového procesu budeme overovať technické parametre Vášho počítača a rýchlosť internetového pripojenia.

Do emailovej pošty od nás obdržíte email s podrobným návodom, ako tieto parametre spracujete a odošlete.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

#praca #pracazdomu #pracanadoma #home #homeoffice #telefonista #telefonistka #telefonickyoperator #predaj #telefonickypredaj #administrativa

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Telekomunikácie

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vítame Vaše predchádzajúce skúsenosti s predajom, komunikáciou, poskytovaním služieb a prácou so zákazníkmi.

Koho hľadáme?
✔️ Ide o prácu z domu, ktorá je vhodná pre každého kto má chuť a chce.
✔️ Mali by ste mať komunikačné skúsenosti, nebáť sa ponúknuť tovar či službu na predaj,
✔️ Váš zodpovedný prístup k práci a dobrá sebadisciplína (viete si určiť kedy budete pracovať a tak aj urobíte) Vám zaručí mzdu, ktorej výšku viete sám/sama ovplyvniť.
✔️ Ideálne, pokiaľ ste pozitívne nastavenou osobou a rozprávať Vás baví.
✔️ Podmienkou je plynule rozprávať po slovensky.
✔️ Vlastniť počítač alebo notebook s windows 7 až 10 a mať rýchle pripojenie na internet cez sieťový kábel.

Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
▶️ Vlastné pripojenie k internetu
▶️ Vlastný počítač/notebook/laptop
▶️ Slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Laura Pátková
Tel.: +421910508085
E-mail: poslať životopis
ID: 4902525  Dátum zverejnenia: 21.8.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac