Hľadáme nové kolegyne/ov na prácu z domu so skúsenosťami s aktívnym predajom. Bonus 700€ po skúšobnej dobe.

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 700 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy závislá od Vašej šikovnosti a úspešnosti, uvedená výška základnej mzdy je pre 8-hodinový úväzok, možnosť dohodnúť sa aj na 6 hodinový úväzok (525€ brutto mesačne) alebo na 4 hodinový úväzok (350€ brutto mesačne).

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kto sme a prečo hľadáme práve Vás?

Sme tele-marketingová spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2004.
Rozširujeme sa a pátrame po nových kolegoch do našej Crystal rodiny.
Hľadáme ľudí, ktorých baví komunikovať, radi prezentujú, neboja sa niečo predať, ponúknuť a v konečnom dôsledku udržujú dobré vzťahy. Do systému Vás plne zaškolíme v pohodlí vášho domova prostredníctvom online hovorov.

Okrem dobrej nálady ktorú viete preniesť aj na druhú stranu linky, privítame ak ste komunikatívnou, zodpovednou osobou a radi sa zdokonalíte alebo naučíte niečo nové z oblasti aktívnej komunikácie.

Pre skúsených predajcov máme bonus 700€ po skúšobnej dobe.

Čo bude Vašou úlohou ?
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú - počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② budete aktívne telefonicky komunikovať so zákazníkmi (kontakty a text hovoru Vám poskytneme),
③ budete im prezentovať ponuku tovarov a služieb, robiť prieskum spokojnosti zákazníkov,
④ budete zameriavať sa na úspešný predaj,
⑤ budete zapisovať alebo aktualizovať údaje v systéme,
⑥ budete vykonávať jednoduché administratívne úkony spojené s Vašou prácou.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?

✔️ prácu na Pracovnú zmluvu,
✔️ kvôli podpisu Pracovnej zmluvy nikam nemusíte chodiť, postaráme sa o Vás. Spoločne budeme komunikovať telefonicky, e-mailom, poštou,
✔️ svoju mzdu dostanete vyplatenú každý mesiac načas,
✔️ ponúkame Vám FLEXIBILNÚ pracovnú dobu – sami sa rozhodnete, kedy medzi 8:00 hod a 16:30 hod. budete pracovať, podmienkou je denne si odpracovať svoj úväzok,
✔️ prácu z pohodlia Vášho domova,
✔️ finančný príspevok na náklady za prácu z domu,
✔️ podporu nadriadeného,
✔️ zázemie stabilnej spoločnosti s históriou a budúcnosťou (sme tu dlho a ešte dlho chceme byť),
✔️ príležitosť pre profesionálny rozvoj a rozšírenie vedomostí ohľadom komunikácie a predaja,
✔️ finančné ohodnotenie zohľadňujúce Vaše dosiahnuté výsledky.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Prax za posledné 2 roky v callcentre alebo s aktívnym telefonickým predajom.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

#praca #pracazdomu #pracanadoma #home #homeoffice #telefonista #telefonistka #telefonickyoperator #predaj #telefonickypredaj #administrativa

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Telekomunikácie

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vítame Vaše predchádzajúce skúsenosti s predajom, komunikáciou, poskytovaním služieb a prácou so zákazníkmi.

Koho hľadáme?
✔️ Ide o prácu z domu, ktorá je vhodná pre každého kto vie ponúknuť a predať,
✔️ Mali by ste mať komunikačné skúsenosti, nebáť sa ponúknuť tovar či službu na predaj,
✔️ Váš zodpovedný prístup k práci a dobrá sebadisciplína (viete si určiť kedy budete pracovať a tak aj urobíte) Vám zaručí mzdu, ktorej výšku viete sám/sama ovplyvniť.
✔️ Ideálne, pokiaľ ste pozitívne nastavenou osobou a rozprávať Vás baví.
✔️ Podmienkou je plynule rozprávať po slovensky.
✔️ Vlastniť počítač alebo notebook s windows 7 až 10 a mať rýchle pripojenie na internet.
✔️ IP adresa zo SR

Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
▶️ Vlastné pripojenie k internetu
▶️ Vlastný počítač/notebook/laptop
▶️ Slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Laura Pátková
E-mail: poslať životopis
ID: 4536814  Dátum zverejnenia: 1.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac