Špecialista podpory zákazníkov s aktívnou nemčinou. Práca z domu s možnosťou aj skráteného úväzku.
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy do 150 EUR brutto podľa výkonu, 4% zvýšenie základnej mzdy raz za 12 mesiacov, pri 6h úväzku základná mzda 975 EUR/mesiac
Od 1 300 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy do 150 EUR brutto podľa výkonu, 4% zvýšenie základnej mzdy raz za 12 mesiacov, pri 6h úväzku základná mzda 975 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa súčasťou nášho rýchlo rastúceho cudzojazyčného tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu, odborné poradenstvo a pomáhať zákazníkom v cudzom jazyku z pohodlia Vášho domova. Pre našich nemecky hovoriacich zákazníkov hľadáme kolegov/kolegyne, ktorí chcú aktívne využívať znalosť nemeckého jazyka. Privítame Vás aj keď ešte nemáte predchádzajúce pracovné skúsenosti.
Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ možnosť pracovať z domu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ voľné víkendy,
✔️ pracovné prostredie.
Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② aktívne telefonicky oslovovať zákazníkov,
③ telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
④ prezentovať portfólio produktov a služieb,
⑤ zameriavať sa na spokojnosť zákazníkov,
⑥ vykonávať nenáročné administratívne úkony spojené s prácou.
Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ od 08:00 hod. do 16:30 hod.
Pracovať budete iba v pracovné dni. Pracujeme podľa nemeckých štátnych sviatkov.
Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ možnosť pracovať z domu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ voľné víkendy,
✔️ pracovné prostredie.
Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② aktívne telefonicky oslovovať zákazníkov,
③ telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
④ prezentovať portfólio produktov a služieb,
⑤ zameriavať sa na spokojnosť zákazníkov,
⑥ vykonávať nenáročné administratívne úkony spojené s prácou.
Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ od 08:00 hod. do 16:30 hod.
Pracovať budete iba v pracovné dni. Pracujeme podľa nemeckých štátnych sviatkov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame?
✔️ 250 EUR brutto dodatočná jednorazová odmena po skončení skúšobnej trojmesačnej
doby od dátumu nástupu,
✔️ 250 EUR brutto ďalšia dodatočná jednorazová odmena po šiestich mesiacoch v prípade
obojstrannej spokojnosti a dohode na predĺžení
pracovného pomeru na dobu neurčitú,
✔️ 4% zvýšenie základnej mzdy po 9 mesiacoch trvania pracovného pomeru,
✔️ 4% zvýšenie základnej mzdy raz za 12 mesiacov od posledného zvýšenia platu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu (ak je schválená práca z
domu),
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ príspevok na stravovaciu kartu,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia,
spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie
zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ využívanie nemeckého jazyka na dennej báze.
✔️ 250 EUR brutto dodatočná jednorazová odmena po skončení skúšobnej trojmesačnej
doby od dátumu nástupu,
✔️ 250 EUR brutto ďalšia dodatočná jednorazová odmena po šiestich mesiacoch v prípade
obojstrannej spokojnosti a dohode na predĺžení
pracovného pomeru na dobu neurčitú,
✔️ 4% zvýšenie základnej mzdy po 9 mesiacoch trvania pracovného pomeru,
✔️ 4% zvýšenie základnej mzdy raz za 12 mesiacov od posledného zvýšenia platu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu (ak je schválená práca z
domu),
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ príspevok na stravovaciu kartu,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia,
spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie
zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ využívanie nemeckého jazyka na dennej báze.
Informácie o výberovom konaní
Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
IP adresa môže byť iba zo SR.
PC/NTB potrebné mať OS windows 7 až 11.
Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá v poradí, v akom dostaneme ich reakciu až do naplnenia potrebného stavu. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba nami vybraných uchádzačov.
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu s nami.
IP adresa môže byť iba zo SR.
PC/NTB potrebné mať OS windows 7 až 11.
Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá v poradí, v akom dostaneme ich reakciu až do naplnenia potrebného stavu. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba nami vybraných uchádzačov.
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu s nami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme?
✔ kolegu/yňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ predchádzajúce skúsenosti z oblasti obchodu alebo poskytovania služieb sú vítané ( nie je to podmienka )
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (Word, Excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.
✔ kolegu/yňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ predchádzajúce skúsenosti z oblasti obchodu alebo poskytovania služieb sú vítané ( nie je to podmienka )
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (Word, Excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4453161
Dátum zverejnenia: 29.5.2023
2023-05-29
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Obchodný zástupca, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac