Telefonický poradca v Rožňave (mzda od 950€ do 1100€). Po zaškolení možná práca aj z domu.

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Rožňava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 950 EUR/mesiac- mzdu je možné dosiahnuť do výšky cca 1100 € brutto vrátane príplatkov a odmien. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok. Po 3,6 a 9 mesiacoch možnosť príspevku vo výške 100 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu na pozícii telefonického poradcu a získajte nielen odborné školenie ale aj prácu v príjemnom prostredí a kamarátsky kolektív. Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné školenie u nás na pobočke, čas sa udomácniť a taktiež nás spoznať.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ dobrý kolektív,
✔️ pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️ zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste osobou komunikatívnou, zodpovednou, máte chuť pracovať a záujem učiť sa niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.

Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
③ prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj),
④ na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
⑤ riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
⑥ poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
⑦ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
⑧ vykonávať nenáročné administratívne úkony.

Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ Pondelok – Piatok
⌚️ 2 týždne od 8:00 do 16:30
⌚️ 1 týždeň od 10:30 do 19:00
Týždne sa striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
✔️ náborový príspevok po odpracovaní 3 mesiacov vo výške 100€, po 6 mesiacov vo výške
100€ a po 9 mesiacov vo výške 100€,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu (v prípade schválenej práce
z domu),
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia,
teambuldingy, ďalšie zvýhodnenia s ktorými ušetríte,
✔️ stabilnú prácu v prosperujúcej spoločnosti,
✔️ prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce bude v Rožňave.

Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

#praca #novapraca #pracazdomu #homeoffice #poradca #telefonista #telefonickyoperator #poradcanainfolinke #telefonickyoperator #poradcanatelefone #administrativa
#telefonickeporadenstvo #poradcaklientom #klientskecentrum

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

✔ kolegu/kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni),
✔ osobu s chuťou učiť sa a zdokonaľovať sa.
✔ Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Laura Pátková
E-mail: poslať životopis
ID: 4335139  Dátum zverejnenia: 27.11.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac