Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
International Sales Manager s nemeckým jazykom (vhodné aj pre absolventov)
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiac+ možnosť odmien až do 480 €
Od 2 000 EUR/mesiac+ možnosť odmien až do 480 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete byť súčasťou úspešného tímu s nadštandardným ohodnotením?
Sme rastúci sales-team v zabehnutej pobočke firmy RX Global (www.rxglobal.com), ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Dôkazom kvalitne odvedenej práce je umiestnenie klienta v top dvojke najlepších organizátorov v konkrétnom segmente.
Čo bude tvojou úlohou?
• starostlivosť o existujúcich klientov zo zverenej databázy,
• akvizícia nových klientov priamo na výstavách, veľtrhoch a eventoch,
• aktívne budovanie vzťahov so zákazníkmi z prostredia officu a homeofficu,
prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie ako aj
prostredníctvom osobnej komunikácie počas účasti na eventoch,
• budovanie značky jednotlivých výstav a podujatí,
• naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným (Head of Bratislava Office),
• evidencia prebiehajúcich obchodných rozhovorov do internej databázy.
Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky, (nejde však o klasickú call centrovú prácu), prípadne neskôr na samotných výstavách osobne.
Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Berlín, Cannes, New York a podobne). Zo začiatku by sa jednalo o 2 - 3 cesty ročne.
V prípade úspechov predajcu a záujmu by sa jednalo aj o viac ciest ročne.
Každý rok klient organizuje viac ako 400 eventov v 22 krajinách sveta, začínajúc Japonskom a Čínou, cez Spojené Arabské Emiráty, Nemecko, Veľkú Britániu až po USA a Brazíliu. Naše motto je “We’re in the business of building businesses”.
Z portfólia klienta určite poznáte napríklad Bar Convent Berlin, New York Comic Con alebo MIPCOM v Cannes.
Viac informácii o všetkých eventoch nájdete na www.rxglobal.com
Hľadáme nemecky hovoriacich International Sales Managerov, ktorí budú zabezpečovať predaje eventov, výstav a veľtrhov z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich proaktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia.
Radi uvítame aj životopisy absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.
Prácu z domu je možné vykonávať výhradne z adresy v Slovenskej republike.
Sme rastúci sales-team v zabehnutej pobočke firmy RX Global (www.rxglobal.com), ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Dôkazom kvalitne odvedenej práce je umiestnenie klienta v top dvojke najlepších organizátorov v konkrétnom segmente.
Čo bude tvojou úlohou?
• starostlivosť o existujúcich klientov zo zverenej databázy,
• akvizícia nových klientov priamo na výstavách, veľtrhoch a eventoch,
• aktívne budovanie vzťahov so zákazníkmi z prostredia officu a homeofficu,
prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie ako aj
prostredníctvom osobnej komunikácie počas účasti na eventoch,
• budovanie značky jednotlivých výstav a podujatí,
• naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným (Head of Bratislava Office),
• evidencia prebiehajúcich obchodných rozhovorov do internej databázy.
Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky, (nejde však o klasickú call centrovú prácu), prípadne neskôr na samotných výstavách osobne.
Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Berlín, Cannes, New York a podobne). Zo začiatku by sa jednalo o 2 - 3 cesty ročne.
V prípade úspechov predajcu a záujmu by sa jednalo aj o viac ciest ročne.
Každý rok klient organizuje viac ako 400 eventov v 22 krajinách sveta, začínajúc Japonskom a Čínou, cez Spojené Arabské Emiráty, Nemecko, Veľkú Britániu až po USA a Brazíliu. Naše motto je “We’re in the business of building businesses”.
Z portfólia klienta určite poznáte napríklad Bar Convent Berlin, New York Comic Con alebo MIPCOM v Cannes.
Viac informácii o všetkých eventoch nájdete na www.rxglobal.com
Hľadáme nemecky hovoriacich International Sales Managerov, ktorí budú zabezpečovať predaje eventov, výstav a veľtrhov z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich proaktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia.
Radi uvítame aj životopisy absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.
Prácu z domu je možné vykonávať výhradne z adresy v Slovenskej republike.
Zamestnanecké výhody, benefity
• mzda brutto pozostáva z fixnej zložky 2000 € brutto a variabilnej zložky až do 480 € a viac, variabilná zložka môže značne presiahnuť túto hodnotu, (od januára do novembra 2023 zarobili členovia nášho tímu v priemere viac ako 100% individuálnych odmien)
• 5% zvýšenie základnej mzdy po 12 mesiacoch trvania pracovného pomeru,
• možnosť 3 dni v týždni pracovať z domu,
• pravidelné súťaže na mesačnej báze o hodnotné ceny,
• možnosť pracovných ciest do atraktívnych destinácií (na začiatku
primárne nemecky hovoriaci trh),
• práca na rôznych kampaniach vo vyše 40 zaujímavých odvetviach (medicína, reality, TV entertainment, beauty a kozmetický priemysel, letecká doprava, energetika a iné)
• pravidelná spolupráca s ľuďmi z rôznych častí sveta a z rozličných kultúr,
• rozvoj osobnostných a profesných schopností,
• 5% zvýšenie základnej mzdy po 12 mesiacoch trvania pracovného pomeru,
• možnosť 3 dni v týždni pracovať z domu,
• pravidelné súťaže na mesačnej báze o hodnotné ceny,
• možnosť pracovných ciest do atraktívnych destinácií (na začiatku
primárne nemecky hovoriaci trh),
• práca na rôznych kampaniach vo vyše 40 zaujímavých odvetviach (medicína, reality, TV entertainment, beauty a kozmetický priemysel, letecká doprava, energetika a iné)
• pravidelná spolupráca s ľuďmi z rôznych častí sveta a z rozličných kultúr,
• rozvoj osobnostných a profesných schopností,
Informácie o výberovom konaní
Miesto výkonu práce sú 2 pracovné dni v Bratislave, Hálkova ulica 1/A, a 3 pracovné dni sa pracuje formou homeoffice.
Proces zaškolenia prebieha v Bratislave, Hálkova ulica 1/A.
Celkové trvanie školenia závisí od schopností a zručností uchádzačov a pohybuje sa v rozmedzí od 2 do 4 týždňov.
Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.
Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.
#pracazdomu #homeoffice #obchod #obchodnik #sales #manager #nemecky #nemeckyjazyk #nemcina #vystavy #event #eventmanager #obchodnyzastupca
Proces zaškolenia prebieha v Bratislave, Hálkova ulica 1/A.
Celkové trvanie školenia závisí od schopností a zručností uchádzačov a pohybuje sa v rozmedzí od 2 do 4 týždňov.
Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.
Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.
#pracazdomu #homeoffice #obchod #obchodnik #sales #manager #nemecky #nemeckyjazyk #nemcina #vystavy #event #eventmanager #obchodnyzastupca
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné komunikačné schopnosti,
• prozákaznícky prístup,
• proaktivita a nebojácnosť
• plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)
• znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B2
• práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook,
Internet,
• skúsenosti zo sales segmentu výhodou
• prozákaznícky prístup,
• proaktivita a nebojácnosť
• plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)
• znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B2
• práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook,
Internet,
• skúsenosti zo sales segmentu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4303339
Dátum zverejnenia: 8.3.2024
2024-03-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Produktový manažér Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac