Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonický poradca na kontaktnom centre pre Západoslovenskú distribučnú
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Topoľčany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Topoľčany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 950 EUR/mesiac- mzdu je možné dosiahnuť do výšky cca 1150 € brutto vrátane príplatkov a odmien. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.
Od 950 EUR/mesiac- mzdu je možné dosiahnuť do výšky cca 1150 € brutto vrátane príplatkov a odmien. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu, odborné poradenstvo a pomáhať zákazníkom.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke Topoľčany a v pracovnom čase.
Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.
Vašimi úlohami bude hlavne:
✔️ vybavovanie požiadaviek zákazníka,
✔️ evidovanie porúch,
✔️ zasielanie emailových požiadaviek,
✔️ prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
✔️ riešiť reklamácie,
✔️ poskytovať konzultácie a vysvetlenia,
✔️ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
✔️ vykonávať nenáročné administratívne úkony.
Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ 1. týždeň od 07:00 do 15:30,
⌚️ 2. týždeň od 08:00 do 16:30,
⌚️ 3. týždeň od 10:30 do 19:00.
Týždne sa striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke Topoľčany a v pracovnom čase.
Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.
Vašimi úlohami bude hlavne:
✔️ vybavovanie požiadaviek zákazníka,
✔️ evidovanie porúch,
✔️ zasielanie emailových požiadaviek,
✔️ prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
✔️ riešiť reklamácie,
✔️ poskytovať konzultácie a vysvetlenia,
✔️ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
✔️ vykonávať nenáročné administratívne úkony.
Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ 1. týždeň od 07:00 do 15:30,
⌚️ 2. týždeň od 08:00 do 16:30,
⌚️ 3. týždeň od 10:30 do 19:00.
Týždne sa striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
✔️ náborový príspevok po odpracovaní 3 mesiacov vo výške 125 €, po 6 mesiacov vo výške 125 € a po 9 mesiacov vo výške 125 €,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu alebo finančný prispevok
na stravné,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, teambuldingy, a
ďalšie zvýhodnenia s ktorými ušetríte,
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
✔️ prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
✔️ náborový príspevok po odpracovaní 3 mesiacov vo výške 125 €, po 6 mesiacov vo výške 125 € a po 9 mesiacov vo výške 125 €,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu alebo finančný prispevok
na stravné,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, teambuldingy, a
ďalšie zvýhodnenia s ktorými ušetríte,
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
✔️ prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.
Informácie o výberovom konaní
Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce Topoľčany,
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
#praca #novapraca #pracazdomu #homeoffice #poradca #telefonista #telefonickyoperator #poradcanainfolinke #telefonickyoperator #poradcanatelefone #administrativa
#telefonickeporadenstvo #poradcaklientom #klientskecentrum #specialistapodporyzakaznikom #klientskypracovnik #topolcany #partizanske #novaky
Miesto výkonu práce Topoľčany,
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
#praca #novapraca #pracazdomu #homeoffice #poradca #telefonista #telefonickyoperator #poradcanainfolinke #telefonickyoperator #poradcanatelefone #administrativa
#telefonickeporadenstvo #poradcaklientom #klientskecentrum #specialistapodporyzakaznikom #klientskypracovnik #topolcany #partizanske #novaky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme?
✔ kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.
✔ kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4286711
Dátum zverejnenia: 27.11.2023
2023-11-27
lokalita: Topoľčany Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac