Telefonický poradca na kontaktnom centre pre Západoslovenskú distribučnú
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Topoľčany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Topoľčany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiac- mzdu je možné dosiahnuť do výšky cca 1050 € brutto vrátane príplatkov a odmien. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.
Od 900 EUR/mesiac- mzdu je možné dosiahnuť do výšky cca 1050 € brutto vrátane príplatkov a odmien. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu, odborné poradenstvo a pomáhať zákazníkom.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke Topoľčany a v pracovnom čase.
Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.
Vašimi úlohami bude hlavne:
✔️ vybavovanie požiadaviek zákazníka,
✔️ evidovanie porúch,
✔️ zasielanie emailových požiadaviek,
✔️ prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
✔️ riešiť reklamácie,
✔️ poskytovať konzultácie a vysvetlenia,
✔️ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
✔️ vykonávať nenáročné administratívne úkony.
Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ 1. týždeň od 07:00 do 15:30,
⌚️ 2. týždeň od 08:00 do 16:30,
⌚️ 3. týždeň od 10:30 do 19:00.
Týždne sa striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke Topoľčany a v pracovnom čase.
Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.
Vašimi úlohami bude hlavne:
✔️ vybavovanie požiadaviek zákazníka,
✔️ evidovanie porúch,
✔️ zasielanie emailových požiadaviek,
✔️ prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
✔️ riešiť reklamácie,
✔️ poskytovať konzultácie a vysvetlenia,
✔️ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
✔️ vykonávať nenáročné administratívne úkony.
Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ 1. týždeň od 07:00 do 15:30,
⌚️ 2. týždeň od 08:00 do 16:30,
⌚️ 3. týždeň od 10:30 do 19:00.
Týždne sa striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
✔️ náborový príspevok po odpracovaní 3 mesiacov vo výške 125 €, po 6 mesiacov vo výške 125 € a po 9 mesiacov vo výške 125 €,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu (ak je schválená práca z domu),
✔️ poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu alebo finančný prispevok
na stravné,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, teambuldingy, a
ďalšie zvýhodnenia s ktorými ušetríte,
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
✔️ prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
✔️ náborový príspevok po odpracovaní 3 mesiacov vo výške 125 €, po 6 mesiacov vo výške 125 € a po 9 mesiacov vo výške 125 €,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu (ak je schválená práca z domu),
✔️ poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu alebo finančný prispevok
na stravné,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, teambuldingy, a
ďalšie zvýhodnenia s ktorými ušetríte,
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
✔️ prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.
Informácie o výberovom konaní
Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce Topoľčany,
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
#praca #novapraca #pracazdomu #homeoffice #poradca #telefonista #telefonickyoperator #poradcanainfolinke #telefonickyoperator #poradcanatelefone #administrativa
#telefonickeporadenstvo #poradcaklientom #klientskecentrum #specialistapodporyzakaznikom #klientskypracovnik #topolcany #partizanske #novaky
Miesto výkonu práce Topoľčany,
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
#praca #novapraca #pracazdomu #homeoffice #poradca #telefonista #telefonickyoperator #poradcanainfolinke #telefonickyoperator #poradcanatelefone #administrativa
#telefonickeporadenstvo #poradcaklientom #klientskecentrum #specialistapodporyzakaznikom #klientskypracovnik #topolcany #partizanske #novaky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme?
✔ kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.
✔ kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4286711
Dátum zverejnenia: 18.9.2023
2023-09-18
lokalita: Topoľčany Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac