Poradca zákazníckej linky - Práca z domu

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
650 - 947 EUR/mesiac- variabilná zložka 0-20€, - dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac 0-60€, - po školení a zvýšení svojej samostatnosti možný nárast základnej mzdy až na 707 EUR brutto, - každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu, odborné poradenstvo a pomáhať zákazníkom.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2 týždňové online školenie.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ voľné víkendy,
✔️ dobrý kolektív,
✔️ pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️ zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste komunikatívnou, zodpovednou osobou s chuťou učiť sa niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia.

Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač s kamerou a slúchadlá s mikrofónom,
② telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
③ prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj),
④ na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
⑤ riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
⑥ poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
⑦ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
⑧ vykonávať nenáročné administratívne úkony.

Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ Pondelok – Piatok
⌚️ od 8,00 do 16,30 (2 týždne)
⌚️ od 10,30 do 19,00 (1 týždeň).
Práca sa opakuje v týchto cykloch/týždňoch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ variabilná zložka 0-50€,
✔️ dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac 0-60€,
✔️ doplnková motivácia 0-100€,
✔️ náborový príspevok po odpracovaní 3 vo výške 125 EUR a po 6 mesiacov vo výške 125€,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení,
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.

Na pŕacu z domu potrebné mať počítač alebo notebook s kamerou a OP windows7 a vyššie.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?
✔ kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Laura Pátková
E-mail: poslať životopis
ID: 4212263  Dátum zverejnenia: 28.2.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 650 EUR/mesiac