Brigáda s nemeckým jazykom- telefonický zber dát (práca z domu)

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
10 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Jedná sa o zber dát pomocou telefonického dotazníku pre renomovanú zahraničnú spoločnosť. Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia.

Vašimi úlohami bude hlavne:
① aktívne telefonicky oslovovať zákazníkov za účelom zberu dát
② zameriavať sa na spokojnosť zákazníkov
③ vykonávať nenáročné administratívne úkony spojené s prácou
④ vašimi pracovnými nástrojmi budú Váš počítač a slúchadlá s mikrofónom

Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ od 08,00 hod. do 16,30 hod. = dohodnete sa, kedy si svoj čas odpracujete, minimum denného úväzku sú 4h.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky nepracujete.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ v prípade obojstrannej spokojnosti a záujmu – možnosť spolupráce (napr. dohoda, HPP) aj v budúcnosti,
✔️ možnosť privyrobiť si popri zamestnaní,
✔️ možnosť pracovať z domu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
✔️ možnosť zlepšiť si svoju komunikáciu,
✔️ možnosť získať, príp. rozvinúť svoje pracovné návyky.
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
✔️ využívanie nemeckého jazyka na dennej báze.

Informácie o výberovom konaní

Jednou z podmienok pre vykonávanie práce z domu je mať parametrami vyhovujúci počítač/notebook, dobré internetové pripojenie a slúchadlá s mikrofónom.

Z tohto dôvodu ako 1. krok výberového procesu budeme overovať technické parametre Vášho počítača a rýchlosť internetového pripojenia.

Do emailovej pošty od nás obdržíte email s podrobným návodom, ako tieto parametre spracujete a odošlete.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá v poradí, v akom dostaneme ich reakciu až do naplnenia potrebného stavu. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba nami vybraných uchádzačov.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu s nami.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ možnosť pracovať z domu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ voľné víkendy,
✔️ dobrý kolektív,
✔️ pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️ zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?
✔ kolegu/yňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ predchádzajúce skúsenosti z oblasti obchodu alebo poskytovania služieb sú vítané ( nie je to podmienka )
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (Word, Excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.
✔ Vlastniť počítač alebo notebook s OS Windows 7 až 10 a mať rýchle pripojenie na internet.
✔ IP adresa zo SR

Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
▶️ Vlastné pripojenie k internetu
▶️ Vlastný počítač/notebook/laptop
▶️ Slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail: poslať životopis
ID: 4206925  Dátum zverejnenia: 11.7.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 10 EUR/hod.