Pracovník zákazníckej podpory s českým jazykom - práca z domu

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy 100€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo bude Vašou úlohou ?
✔️ vašimi pracovnými nástrojmi budú - počítač a slúchadlá s mikrofónom,
✔️ poskytovanie technickej podpory,
✔️ produktové a predajné poradenstvo,
✔️ nahlasovanie reklamácií,
✔️ spracovanie emailov, chatov, interakcií zo sociálnych sietí,
✔️ pracovná doba:
1 týždeň: 9,00 - 17,30 hod
2 týždeň: 9,30 - 18,00 hod

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ prácu z domu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia,
vernosť si vážime a ďalšie
zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.

V prípade ak Vám v pracovnej ponuke chýbajú nejaké dôležité informácie, volajte zdarma na číslo 0800 777 100 (PO-PI, 08,00 - 16,00 hod.). Radi Vám ich poskytneme.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vítame Vaše predchádzajúce skúsenosti s komunikáciou, poskytovaním služieb a prácou so zákazníkmi.

Koho hľadáme?
✔️ ide o prácu z domu, ktorá je vhodná pre každého kto
má chuť a chce.
✔️ mali by ste mať komunikačné skúsenosti,
✔️ váš zodpovedný prístup k práci a dobrá sebadisciplína
✔️ ideálne, pokiaľ ste pozitívne nastavenou osobou a
rozprávať Vás baví.
✔️ podmienkou je plynule rozprávať po česky.
✔️ užívateľská znalosť mobilných telefónov, tabletov či
hodiniek systému Android

Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
✔️ vlastné pripojenie k internetu
✔️ vlastný počítač/notebook/laptop
✔️ slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail: poslať životopis
ID: 4178230  Dátum zverejnenia: 7.2.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac