Brigáda popri práci - Telefonický operátor (m/ž) (nie predaj)

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
do 07.10.2021 priebežne
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hod.+ extra odmena 1,- EUR brutto za každú odpracovanú hodinu po splnení definovaných podmienok,

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pripojte sa k nám a poďte s nami komunikovať a telefonovať.
Začiatky v práci nebývajú ľahké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné školenie v pracovnom čase. Budete dostávať spätnú väzbu a tipy, ako sa zlepšovať v komunikácii.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ možnosť pracovať z domu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ voľné víkendy,
✔️ dobrý kolektív,
✔️ pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️ zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste osobou komunikatívnou, zodpovednou, radi sa učíte niečo nové a máte skutočný záujem pracovať. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Školenie bude v rámci dňa nástupu v rozsahu cca 1 hodiny on-line.

Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② budete telefonicky komunikovať s klientmi poisťovne,
④ poďakujete za dôveru a spoluprácu, spýtate sa na spokojnosť, podáte informácie o novinkách, možno navrhnete osobné stretnutie,
⑤ 1 hovor bude trvať v priemere 2 minúty,
⑥ budete zistené informácie zaznamenávať do systému,
❌ nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov. ❌

Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ Pondelok – Piatok, od 08,00 do 18,00 hod. = dohodnete sa, kedy si svoj čas odpracujete.
⌚️ Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na dohodu – predpoklad cca do 10.11.2021, jedná sa o časovo obmedzený projekt,
✔️ v prípade obojstrannej spokojnosti a záujmu – možnosť spolupráce (napr. dohoda, HPP) aj v budúcnosti,
✔️ možnosť privyrobiť si popri zamestnaní,
✔️ možnosť pracovať z domu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
✔️ možnosť zlepšiť si svoju komunikáciu,
✔️ možnosť získať, príp. rozvinúť svoje pracovné návyky.

Informácie o výberovom konaní

Kampaň, na ktorú hľadáme výpomoc/posily bude prebiehať cca od 07.10. do 10.11.2021.

Pohovory budeme realizovať telefonicky, príp. online. Po úspešnom absolvovaní pohovoru preveríme, či Váš počítač a internetové pripojenie spĺňa parametre, ktoré ku svojej práci budete potrebovať.

Ak Vám v tejto ponuke chýba nejaká dôležitá informácia, volajte zdarma na číslo 0800 555 900 (Po-PI, 08,00 – 16,00). Dovoľujeme si požiadať Vás, aby ste sa nepýtali na informácie, ktoré uvádzame v tejto ponuke. Vážime si Váš čas, vážte si čas náš.

Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá v poradí, v akom dostaneme ich reakciu až do naplnenia potrebného stavu. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba nami vybraných uchádzačov.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu s nami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

◼️ uvítame skúsenosti s prácou a pracovnou komunikáciou s ľuďmi (napr. obchod, služby, call centrum,...),
◼️ bezchybný rečový prejav v slovenskom jazyku,
◼️ znalosť slovenskej gramatiky,
◼️ schopnosť pracovať s počítačom,
◼️ dobré, slušné, zdvorilé, zrozumiteľné a plynulé vyjadrovanie,
◼️ zmysel pre zodpovednosť,
◼️ chuť pracovať a plniť si pracovné povinnosti.

Čo budete potrebovať na prácu z domu?
✔️ vlastné pripojenie k internetu,
✔️ vlastný počítač/notebook/laptop,
✔️ slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Laura Pátková
E-mail: poslať životopis
ID: 4172460  Dátum zverejnenia: 2.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.