Poradca na zákazníckej linke (infolinke) – Práca z domu

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
27.08.2021
Mzdové podmienky (brutto)
630 EUR/mesiac+ variabilná zložka do výšky 50 EUR, + príplatky za prácu počas sviatku, soboty a nedele, + príspevok na náklady za prácu z domu.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať volajúcim pomoc, podporu a poradenstvo.
Začiatky v práci nebývajú ľahké, a preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné školenie v pracovnom čase.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
• pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
• férový a individuálny prístup,
• fyzicky nenáročnú prácu,

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
• zlepšenie ich komunikačných zručností,
• možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste typ komunikatívny, zodpovedný, chcete pracovať a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia.


Vašimi úlohami bude hlavne:
• Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
• prijímať telefonické hovory (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
• poskytovať nenáročné poradenstvo,
• zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
• poskytovať vysvetlenie,

Aký bude Váš pracovný čas?
Linku budeme zabezpečovať v dňoch PO-NE. Uvítame ochotu pracovať na dve zmeny aj počas víkendu:
1. zmena: od 8:00 do 16:30
2. zmena od 11:30 do 20:00
Pracovné zmeny sú plánované vždy na obdobie vopred.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
• prácu na hlavný pracovný pomer,
• prácu z prostredia Vášho domova,
• odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
• finančný príspevok na náklady za prácu z domu,
• príspevok na stravovaciu kartu,
• balík benefitov a zvýhodnení,
• stálu podporu nadriadeného,
• stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie. Predpokladaný nástup je 11.08.2021.

V prípade ak Vám chýba nejaká informácia v tejto ponuke, volajte nám zdarma na číslo 0800 555 900 (od 8,00 do 16,00 hod.).

Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
• vlastné pripojenie k internetu,
• vlastný počítač/notebook/laptop,
• slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 4136337  Dátum zverejnenia: 5.8.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 630 EUR/mesiac