Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonický poradca na zákazníckej linke. Práca z domu.
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiac- mzdu je možné dosiahnuť do výšky cca 1050 € brutto vrátane príplatkov a odmien. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.
Od 900 EUR/mesiac- mzdu je možné dosiahnuť do výšky cca 1050 € brutto vrátane príplatkov a odmien. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu a poradenstvo.
Začiatky v práci nebývajú ľahké, a preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné školenie v pracovnom čase.
Privítame ak ste komunikatívny, zodpovedný, chcete pracovať a rád sa učíte niečo nové.
Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia.
Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② prijímať telefonické hovory (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
③ poskytovať zákaznícke poradenstvo,
④ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
⑤ poskytovať vysvetlenia ku klientskym otázkam,
⑥ budete sa učiť nové veci v oblasti, ktorú linka zabezpečuje,
⑦ vykonávať nenáročné administratívne úkony.
Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ 2 týždne od 8:00 do 16:30
⌚️ 1 týždeň od 10:30 do 19:00
Začiatky v práci nebývajú ľahké, a preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné školenie v pracovnom čase.
Privítame ak ste komunikatívny, zodpovedný, chcete pracovať a rád sa učíte niečo nové.
Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia.
Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② prijímať telefonické hovory (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
③ poskytovať zákaznícke poradenstvo,
④ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
⑤ poskytovať vysvetlenia ku klientskym otázkam,
⑥ budete sa učiť nové veci v oblasti, ktorú linka zabezpečuje,
⑦ vykonávať nenáročné administratívne úkony.
Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ 2 týždne od 8:00 do 16:30
⌚️ 1 týždeň od 10:30 do 19:00
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ našich nových kolegov motivujeme k zvyšovaniu kvalifikácie, preto odmeňujeme operátora po troch, šiestich a deviatich odpracovaných mesiacoch sumou 125€ brutto,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie základnej mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
✔️ stravovanie je na Vás, vyberiete si buď stravné na stravovaciu kartu alebo finančný príspevok na stravovanie,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ stabilnú prácu v prosperujúcej spoločnosti.
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ našich nových kolegov motivujeme k zvyšovaniu kvalifikácie, preto odmeňujeme operátora po troch, šiestich a deviatich odpracovaných mesiacoch sumou 125€ brutto,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie základnej mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
✔️ stravovanie je na Vás, vyberiete si buď stravné na stravovaciu kartu alebo finančný príspevok na stravovanie,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ stabilnú prácu v prosperujúcej spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.
Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.
Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme?
✔ kolegu/kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom,
✔ osobu s chuťou učiť sa a zdokonaľovať sa.
✔ Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.
Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
✔ vlastné pripojenie k internetu - pevné, nie mobilný internet,
✔ vlastný počítač/notebook,
✔ slúchadlá s mikrofónom.
✔ kolegu/kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom,
✔ osobu s chuťou učiť sa a zdokonaľovať sa.
✔ Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.
Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
✔ vlastné pripojenie k internetu - pevné, nie mobilný internet,
✔ vlastný počítač/notebook,
✔ slúchadlá s mikrofónom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4124480
Dátum zverejnenia: 12.6.2023
2023-06-12
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac