Poradca na zákazníckej linke - možná práca z domu

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Rožňava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
680 EUR/mesiac+ odmeny do výšky 60 EUR, + dochádzkový bonus do výšky 80 EUR. Uvedená výška mzdy a odmien sú po absolvovaní školenia a dosiahnutia príslušného stupňa samostatne vykonávať prácu. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu a odborné poradenstvo.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke a v pracovnom čase.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
• pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
• možnosť pracovať z domu,
• férový a individuálny prístup,
• fyzicky nenáročnú prácu,
• voľné víkendy,
• dobrý kolektív,
• pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
• zlepšenie ich komunikačných zručností,
• možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.


Vašimi úlohami bude hlavne:
• Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
• telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
• prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
• na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
• riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
• poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
• zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,

Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
  • 2 týždne od 08,00 hod. do 16,30 hod.
  • 1 týždeň od 10,30 hod. do 19,00 hod.
Týždne sa obvykle striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
• prácu na hlavný pracovný pomer,
• dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
• náborový príspevok po odpracovaní 3 vo výške 125 EUR a po 6 mesiacov vo výške 125€,
• odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
• garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
• podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
• pracovnú zmluvu na dobu neurčitú,
• príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
• stravovanie v pobočke formou donášky obedov, na výber z menu viacero reštaurácií,
• pri práci z domu poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu,
• balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
• stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
• prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce - Rožňava, Krásnohorská 12.

V prípade ak Vám v pracovnej ponuke chýbajú nejaké informácie, volajte zdarma na číslo 0800 777 100.

Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?
  • kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
  • osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
  • so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
  • schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
  • Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

ID: 4124201  Dátum zverejnenia: 2.8.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 680 EUR/mesiac