Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradca na zákazníckej linke
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Rožňava
Rožňava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
630 - 820 EUR/mesiac
630 - 820 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu a odborné poradenstvo.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke a v pracovnom čase.
Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
• pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
• možnosť pracovať z domu,
• férový a individuálny prístup,
• fyzicky nenáročnú prácu,
• voľné víkendy,
• dobrý kolektív,
• pracovné prostredie.
Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
• zlepšenie ich komunikačných zručností,
• možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.
Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.
Vašimi úlohami bude hlavne:
• Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
• telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
• prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
• na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
• riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
• poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
• zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke a v pracovnom čase.
Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
• pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
• možnosť pracovať z domu,
• férový a individuálny prístup,
• fyzicky nenáročnú prácu,
• voľné víkendy,
• dobrý kolektív,
• pracovné prostredie.
Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
• zlepšenie ich komunikačných zručností,
• možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.
Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.
Vašimi úlohami bude hlavne:
• Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
• telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
• prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
• na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
• riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
• poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
• zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
- 2 týždne od 08,00 hod. do 16,30 hod.
- 1 týždeň od 10,30 hod. do 19,00 hod.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame?
• prácu na hlavný pracovný pomer,
• dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
• náborový príspevok po odpracovaní 3 vo výške 125 EUR a po 6 mesiacov vo výške 125€,
• odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
• garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
• podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
• pracovnú zmluvu na dobu neurčitú,
• príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
• stravovanie v pobočke formou donášky obedov, na výber z menu viacero reštaurácií,
• pri práci z domu poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu,
• balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
• stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
• prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.
• prácu na hlavný pracovný pomer,
• dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
• náborový príspevok po odpracovaní 3 vo výške 125 EUR a po 6 mesiacov vo výške 125€,
• odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
• garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
• podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
• pracovnú zmluvu na dobu neurčitú,
• príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
• stravovanie v pobočke formou donášky obedov, na výber z menu viacero reštaurácií,
• pri práci z domu poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu,
• balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
• stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
• prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.
Informácie o výberovom konaní
Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce - Rožňava, Krásnohorská 12
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu volajte zdarma na číslo 0800 777 100 alebo na číslo 0911-087 441 alebo píšte na [email protected].
Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás!
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Miesto výkonu práce - Rožňava, Krásnohorská 12
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu volajte zdarma na číslo 0800 777 100 alebo na číslo 0911-087 441 alebo píšte na [email protected].
Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás!
Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme?
- kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
- osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
- so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
- schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
- Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4101544
Dátum zverejnenia: 25.6.2021
2021-06-25
lokalita: Rožňava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 630 EUR/mesiac