Supervízor v callcentre

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 700 EUR/mesiac700 - 900 EUR/mesiac700€/brutto základná zložka mzdy + 200€/brutto variabilná zložka mzdy + možnosť získania ďalších finančných bonusov za doplňujúce úlohy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na našu pobočku v Prešove hľadáme nového kolegu na pozíciu supervízora, ktorý bude riadiť 10 – 15 členný tím operátorov callcentra.

Čo bude tvojou úlohou?
  • zodpovednosť za budovanie a riadenie menšieho tímu
  • zaškoľovanie nových kolegov v rámci pracovného tímu
  • zabezpečovať dodržiavanie pracovných postupov
  • motivovanie a vyhodnocovanie výsledkov kolegov
  • koučing, zabezpečenie plynulého chodu oddelenia s ohľadom na stanovené ciele
  • zodpovednosť za dodržiavanie kvality produktových informácií jednotlivých projektov
  • jednoduché administratívne činnosti (príprava mzdových podkladov, rozvrh dochádzky a pod.)
  • účasť na pravidelných firemných poradách – možnosť prispieť nápadmi na zlepšenie chodu firmy

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v mladom tíme s ambíciami a neformálnou pracovnou atmosférou.
Zázemie stabilnej spoločnosti s možnosťou ovplyvňovania procesov.
Možnosť kariérneho rastu a ďalšieho rozvoja.
Balík zamestnaneckých výhod (multisport karta, tematické teambuildingy).
Benefit práce HomeOffice v dohodnutých dňoch.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám pošlite Váš životopis. V prípade otázok Vám radi poskytneme všetky potrebné informácie. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Tešíme sa na Vás :)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Telekomunikácie

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Profil uchádzača:
  • znalosť anglického jazyka výhodou
  • ukončené minimálne SŠ vzdelanie
  • skúsenosť s vedením tímu výhodou
  • znalosť práce v MS Office
  • výborné komunikačné zručnosti
  • zodpovednosť a flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 4076962  Dátum zverejnenia: 21.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac