Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Recruiter
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 250 EUR/mesiac
1 100 - 1 250 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho Crystal-tímu hľadáme skúsenú osobu na pozíciu HR Recruiter, ktorú baví hľadať a vyberať našich nových kolegov. Nebojí sa využiť nové, alternatívne zdroje kandidátov a sociálne siete má v malíčku.
Sme tím, ktorému záleží na výsledkoch, chce napredovať, byť kreatívny a prinášať do spoločnosti novinky. Svoju prácu berieme zodpovedne, no veľmi radi vtipkujeme. :)
Čo bude tvojou činnosťou:
• zodpovedať za realizáciu náboru a celý výberový proces v spoločnosti,
• podieľanie sa pri adaptácií zamestnancov, spracovávať prieskumy ohľadom spokojnosti zamestnancov v spoločnosti,
• aktívne sa starať o zamestnancov, navštevovať pobočky po celej SR , realizovať poradenstvo a konzultácie v oblasti HR a Zákonníka práce,
• spracovávať pracovnoprávnu dokumentáciu, vstupné lekárske prehliadky, pracovnú zložku zamestnanca,
• nájsť a rezervovať ubytovanie pre zamestnancov, spracovať cestné náhrady,
• zodpovedať za Národné projekty/dotácie a zvýhodnené programy, uzatváranie dohôd, spracovať žiadosti o platby a celkovú administratívu,
• zodpovednosť za HR oblasť v chránenej dielni spoločnosti, zriadenie CHD, uzatváranie dohôd, spracovať žiadosti o platby a celkovú administratívu,
• zabezpečovať odborné poradenstvo pre manažérov a zamestnancov z oblasti HR,
• spolupráca pri tvorbe benefitného systému, teambuildingov,
• vypracovať HR reporting a prehľady vedeniu spoločnosti,
• plniť ďalšie pracovné úlohy podľa potreby HR managera,
Sme tím, ktorému záleží na výsledkoch, chce napredovať, byť kreatívny a prinášať do spoločnosti novinky. Svoju prácu berieme zodpovedne, no veľmi radi vtipkujeme. :)
Čo bude tvojou činnosťou:
• zodpovedať za realizáciu náboru a celý výberový proces v spoločnosti,
• podieľanie sa pri adaptácií zamestnancov, spracovávať prieskumy ohľadom spokojnosti zamestnancov v spoločnosti,
• aktívne sa starať o zamestnancov, navštevovať pobočky po celej SR , realizovať poradenstvo a konzultácie v oblasti HR a Zákonníka práce,
• spracovávať pracovnoprávnu dokumentáciu, vstupné lekárske prehliadky, pracovnú zložku zamestnanca,
• nájsť a rezervovať ubytovanie pre zamestnancov, spracovať cestné náhrady,
• zodpovedať za Národné projekty/dotácie a zvýhodnené programy, uzatváranie dohôd, spracovať žiadosti o platby a celkovú administratívu,
• zodpovednosť za HR oblasť v chránenej dielni spoločnosti, zriadenie CHD, uzatváranie dohôd, spracovať žiadosti o platby a celkovú administratívu,
• zabezpečovať odborné poradenstvo pre manažérov a zamestnancov z oblasti HR,
• spolupráca pri tvorbe benefitného systému, teambuildingov,
• vypracovať HR reporting a prehľady vedeniu spoločnosti,
• plniť ďalšie pracovné úlohy podľa potreby HR managera,
Zamestnanecké výhody, benefity
• možnosť pracovať pre 1 na trhu vo svojom segmente, nie sme korporácia,
hlavný pracovný pomer na plný úväzok,
• žiadne mass business centrum, možnosti parkovania v blízkom okolí,
prácu v tvorivom tíme zameranom na výkon a úspech,
• neformálnu a priateľskú pracovnú atmosféru,
možnosť pružnej pracovnej doby na základe dohody, časom možnosť využívať aj home office,
• zázemie stabilnej spoločnosti so 17-ročnou históriou,
• veľký priestor pre prinášanie vlastných návrhov, myšlienok, riešení, postupov a zlepšení,
• príležitosť pre sebarealizáciu vo viacerých HR projektoch a rôznych HR oblastiach,
• príležitosť pre profesionálny rozvoj, možnosť vlastného ďalšieho rozvoja v rámci HR,
• balík zamestnaneckých výhod (Multisport karta, káva a čaj na pracovisku a ďalšie...),
• kompletne vybavená kuchynka, zľavy na TOP produkty, tematické teambuilding-y,
hlavný pracovný pomer na plný úväzok,
• žiadne mass business centrum, možnosti parkovania v blízkom okolí,
prácu v tvorivom tíme zameranom na výkon a úspech,
• neformálnu a priateľskú pracovnú atmosféru,
možnosť pružnej pracovnej doby na základe dohody, časom možnosť využívať aj home office,
• zázemie stabilnej spoločnosti so 17-ročnou históriou,
• veľký priestor pre prinášanie vlastných návrhov, myšlienok, riešení, postupov a zlepšení,
• príležitosť pre sebarealizáciu vo viacerých HR projektoch a rôznych HR oblastiach,
• príležitosť pre profesionálny rozvoj, možnosť vlastného ďalšieho rozvoja v rámci HR,
• balík zamestnaneckých výhod (Multisport karta, káva a čaj na pracovisku a ďalšie...),
• kompletne vybavená kuchynka, zľavy na TOP produkty, tematické teambuilding-y,
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš prejavený záujem.
Kontaktovať budeme len nami vybraných uchádzačov.
Kontaktovať budeme len nami vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
RECRU HR - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
RECRU HR - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Ľudské zdroje
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• praktické skúsenosti s využívaním sociálnych sietí (LinkedIn, Facebook a ďalšie) a pracovných portálov pri vyhľadávaní kandidátov,
• preukázateľné výsledky v oblasti náborových aktivít a vyhľadávania zamestnancov,
• kreativita v oblasti vyhľadávania zamestnancov,
• extrovert – rád pracuje a komunikuje s ľuďmi,
• schopnosť budovať si svoje kontakty,
• znalosť Zákonníka práce a pracovnoprávnej legislatívy,
• vzdelanie ekonomického smeru – výhodou,
• pro-zákaznícky prístup – zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
• schopnosť samostatne pracovať, navrhovať spôsoby a riešenia,
• aktívny vodič
• preukázateľné výsledky v oblasti náborových aktivít a vyhľadávania zamestnancov,
• kreativita v oblasti vyhľadávania zamestnancov,
• extrovert – rád pracuje a komunikuje s ľuďmi,
• schopnosť budovať si svoje kontakty,
• znalosť Zákonníka práce a pracovnoprávnej legislatívy,
• vzdelanie ekonomického smeru – výhodou,
• pro-zákaznícky prístup – zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
• schopnosť samostatne pracovať, navrhovať spôsoby a riešenia,
• aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4068211
Dátum zverejnenia: 23.4.2021
2021-04-23
lokalita: Prešov Pozícia: HR asistent, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac