Špecialista predaja s NJ

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Hálkova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Napredujeme vďaka Vám.

Hľadáme do nášho tímu nových kolegov, ktorí majú záujem získať vedomosti a skúsenosti, rozvíjať ich vo svete obchodu. Pozícia je vhodná aj pre ľudí, pre ktorých sa práca v rôznych zákazníckych centrách a centrách zdieľaných služieb, ktorí sa chcú posunúť ďalej za novou výzvou.

Spolupracujeme s významným klientom pôsobiacim na svetovom trhu v oblasti veľtrhov a výstav a podujatí so zameraním na 41 sektorov (technika, šport, móda a mnoho iných). Firma má viac ako 17-ročnú históriu a vo svojom segmente je v Top 3 na svete.
Z dôvodu rozširovania spolupráce na ďalšie medzinárodné trhy, hľadáme nových kolegov.

Ak Ťa baví komunikácia s klientami, prezentovanie a predaj, toto je práca pre teba.
Do procesov, systému ako aj vedenia business rozhovoru Vás zaškolia zahraniční koučovia v pohodlí Vášho pracovného miesta u nás v Bratislave.

Čo bude Tvojou úlohou?

  • Account management
  • B2B Predaj a komunikácia s klientom a zisťovať ich potreby, situáciu a ponúknuť im to najlepšie
  • Aktualizovať údaje klientov a zapisovať ich do databázy (CRM),
  • Business development
  • Komunikácia s klientom (telefonicky, písomne),
  • Poskytovať klientovi informácie o portfóliu a aktuálnej ponuke,
  • Poskytovať informácie o plánovaných a pripravovaných výstavách a podujatiach,

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Stále niečo nové, žiadny stereotyp – rôzne kampane, výstavy, podujatia, produkty,
služby,
  • Práca len na 1 zmenu,
  • Priateľský tím zameraný na úspech v uvoľnenom prostredí
  • Možnosti parkovania v blízkom okolí,
  • Možnosť flexibilnej pracovnej doby na základe dohody,
  • Možnosť prinášať vlastné myšlienky a zlepšenia- sme otvorení kreativite
  • Príležitosť pre profesionálny rozvoj a rast v oblasti predaja v medzinárodnom prostredí,
  • Možnosť priamo ovplyvniť výšku mzdy (jej variabilnej zložky),
  • Balík zamestnaneckých výhod (multisport karta, aktivity podporujúce work life balance
a zdravie zamestnancov, káva a čaj na pracovisku, kompletne vybavená kuchynka, zľavy na TOP produkty, tematické teambuildingy, relaxačná zóna),
  • Využívanie cudzích jazykov na dennej báze.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Profil uchádzača:
  • plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)- podmienka,
  • znalosť anglického jazyka – podmienkou
  • Práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet,
  • prozákaznícky prístup – zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
  • výborné komunikačné schopnosti,
  • predchádzajúce skúsenosti z obchodu, predaja, podpory predaja, zákazníckeho servisu – veľkou výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 4032282  Dátum zverejnenia: 2.8.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac