Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista predaja s NJ
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Hálkova, Bratislava
Hálkova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
ihneď/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
1 500 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Napredujeme vďaka Vám.
Hľadáme do nášho tímu nových kolegov, ktorí majú záujem získať vedomosti a skúsenosti, rozvíjať ich vo svete obchodu. Pozícia je vhodná aj pre ľudí, pre ktorých sa práca v rôznych zákazníckych centrách a centrách zdieľaných služieb, ktorí sa chcú posunúť ďalej za novou výzvou.
Spolupracujeme s významným klientom pôsobiacim na svetovom trhu v oblasti veľtrhov a výstav a podujatí so zameraním na 41 sektorov (technika, šport, móda a mnoho iných). Firma má viac ako 17-ročnú históriu a vo svojom segmente je v Top 3 na svete.
Z dôvodu rozširovania spolupráce na ďalšie medzinárodné trhy, hľadáme nových kolegov.
Ak Ťa baví komunikácia s klientami, prezentovanie a predaj, toto je práca pre teba.
Do procesov, systému ako aj vedenia business rozhovoru Vás zaškolia zahraniční koučovia v pohodlí Vášho pracovného miesta u nás v Bratislave.
Čo bude Tvojou úlohou?
Hľadáme do nášho tímu nových kolegov, ktorí majú záujem získať vedomosti a skúsenosti, rozvíjať ich vo svete obchodu. Pozícia je vhodná aj pre ľudí, pre ktorých sa práca v rôznych zákazníckych centrách a centrách zdieľaných služieb, ktorí sa chcú posunúť ďalej za novou výzvou.
Spolupracujeme s významným klientom pôsobiacim na svetovom trhu v oblasti veľtrhov a výstav a podujatí so zameraním na 41 sektorov (technika, šport, móda a mnoho iných). Firma má viac ako 17-ročnú históriu a vo svojom segmente je v Top 3 na svete.
Z dôvodu rozširovania spolupráce na ďalšie medzinárodné trhy, hľadáme nových kolegov.
Ak Ťa baví komunikácia s klientami, prezentovanie a predaj, toto je práca pre teba.
Do procesov, systému ako aj vedenia business rozhovoru Vás zaškolia zahraniční koučovia v pohodlí Vášho pracovného miesta u nás v Bratislave.
Čo bude Tvojou úlohou?
- Account management
- B2B Predaj a komunikácia s klientom a zisťovať ich potreby, situáciu a ponúknuť im to najlepšie
- Aktualizovať údaje klientov a zapisovať ich do databázy (CRM),
- Business development
- Komunikácia s klientom (telefonicky, písomne),
- Poskytovať klientovi informácie o portfóliu a aktuálnej ponuke,
- Poskytovať informácie o plánovaných a pripravovaných výstavách a podujatiach,
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stále niečo nové, žiadny stereotyp – rôzne kampane, výstavy, podujatia, produkty,
- Práca len na 1 zmenu,
- Priateľský tím zameraný na úspech v uvoľnenom prostredí
- Možnosti parkovania v blízkom okolí,
- Možnosť flexibilnej pracovnej doby na základe dohody,
- Možnosť prinášať vlastné myšlienky a zlepšenia- sme otvorení kreativite
- Príležitosť pre profesionálny rozvoj a rast v oblasti predaja v medzinárodnom prostredí,
- Možnosť priamo ovplyvniť výšku mzdy (jej variabilnej zložky),
- Balík zamestnaneckých výhod (multisport karta, aktivity podporujúce work life balance
- Využívanie cudzích jazykov na dennej báze.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Profil uchádzača:
- plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)- podmienka,
- znalosť anglického jazyka – podmienkou
- Práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet,
- prozákaznícky prístup – zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
- výborné komunikačné schopnosti,
- predchádzajúce skúsenosti z obchodu, predaja, podpory predaja, zákazníckeho servisu – veľkou výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4032282
Dátum zverejnenia: 2.8.2021
2021-08-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac