Sales Manager (primárne pre DE trh)

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Hálkova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 3 500 EUR/mesiac1.200 EUR/mesiac brutto + variabilná zložka (bežný príjem obchodníka u nás je cca 3.500 EUR+)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme obchodného manažéra so skúsenosťami v marketingu aj v obchode, ktorý dokáže samostatne napĺňať vopred dohodnuté a odsúhlasené ukazovatele/KPI/ciele. Od nášho nového kolegu (kolegyne) očakávame samostatnosť, kreativitu. Ak Vás tento stručný opis zaujal, pošlite nám svoj životopis. Ak Vás pozveme na osobný pohovor, všetko Vám odprezentujeme, vysvetlíme a radi zodpovieme všetky Vaše otázky.

Vašou prácou bude najmä:
• oslovovať a komunikovať s klientmi,
• rozvíjať existujúcu, vyhľadávať a budovať spoluprácu s novými klientmi,
• 100% orientácia na zákazníka,
• prezentovať portfólio našich riešení a služieb,
• pripravovať cenové ponuky a materiály do výberových konaní a verejných obstarávaní,
• úzko spolupracovať s projektovým oddelením (realizáciou),
• dohľadávať a aktualizovať údaje klientov a zapisovať ich do databázy (CRM),
• viesť s klientom business rozhovor, zisťovať potreby a situáciu klienta a ponúknuť im pre nich najvhodnejšie a najvýhodnejšie riešenie,
• vytvárať, vyhodnocovať a optimalizovať obchodnú stratégiu so zameraním na profit,
• monitorovať trh zákazníkov ako i konkurencie, spracovávať analýzu trhu,
• zúčastňovať sa obchodných stretnutí, seminárov, konferencií.

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť pracovať pre 1 na trhu vo svojom segmente, nie sme korporácia,
• 1.200 EUR/mesiac brutto + variabilná zložka (bežný príjem obchodníka u nás je cca 3.500 EUR+),
• hlavný pracovný pomer na plný úväzok alebo obchodnú spoluprácu na plný úväzok,
• možnosti parkovania v blízkom okolí,
• prácu v tíme zameranom na výkon a úspech,
• neformálnu a priateľskú pracovnú atmosféru,
• možnosť flexibilnej pracovnej doby na základe dohody, vysoká miera slobody,
• zázemie stabilnej spoločnosti so 16-ročnou históriou, ,
• možnosť prinášať vlastné myšlienky, riešenia, postupy a zlepšenia,
• príležitosť pre profesionálny rozvoj a rozšírenie vedomostí ohľadom predaja v medzinárodnom prostredí, príležitosť pre kariérny rast,
• možnosť priamo ovplyvniť výšku mzdy (jej variabilnej zložky),
• balík zamestnaneckých výhod (multisport karta, aktivity podporujúce work life balance
a zdravie zamestnancov, káva a čaj na pracovisku, kompletne vybavená kuchynka, zľavy na TOP produkty, tematické teambuildingy, relaxačná zóna),
• využívanie cudzieho jazyka na dennej báze,
• zaškolenie a získanie skúseností najskôr na SK trhu, neskôr zameranie primárne na DE klientov,
• preplácanie nákladov na akcie s klientmi (golf, občerstvenie, večierky, zahraničné pracovné cesty),
• možnosť rokovať s TOP firmami v rôznych segmentoch, budovanie osobných vzťahov na vysokej úrovni.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, neváhajte nám zaslať životopis. Ak budete vyhovovať našim požiadavkám, budeme Vás telefonicky kontaktovať ohľadom termínu pracovného pohovoru.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

28.9.2020 (ostávajú ešte 2 dni)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Telekomunikácie

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• plynulú znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1) - podmienkou,
• znalosť anglického jazyka – výhodou,
• práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet - pokročilý,
• pro-zákaznícky prístup – zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
• obchodného ducha, zdravý sedliacky rozum,
• prechádzajúce preukázateľné skúsenosti a úspechy z obchodu, predaja – veľkou výhodou,
• aktívny vodič, ochota cestovať do zahraničia.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Crystal Call, a. s.
Hálkova 1/A
83103 Bratislava
https://www.crystalcall.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: oddelenie Personálne
Tel.: +421800777100
E-mail: poslať životopis
ID: 3967697  Dátum zverejnenia: 14.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac