Stabilná práca administratívneho charakteru v spoločnosti s viac ako 15- ročnou tradíciou

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Masarykova 22, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
580 - 650 EUR/mesiac580€/ brutto základná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete prácu vo svojom meste bez nutnosti dochádzania?
Nechcete pracovať manuálne vo výrobnej hale, ale radšej administratívne v klimatizovaných priestoroch?
Hľadáte prácu s možnosťou povýšenia?
Chcete víkendy tráviť doma s rodinou a nie v práci?
Vašou prácou bude telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi.
- zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek
- poskytovanie podpory a informácií zákazníkom
- všeobecná administratívna práca
Volajte zdarma 0800 777 100.

Zamestnanecké výhody, benefity

Zaujímavé teambuildingy a iné aktivity s kolegami.
Zázemie v stabilnej spoločnosti s viac ako 15-ročnou tradíciou.
Práca v príjemnom prostredí a s úžasným kolektívom.
Zamestnanecké zľavy na top produkty.
Balík zamestnaneckých výhod ( multisport karta, aktivity podporujúce work life balance
a zdravie zamestnancov, zľavy na TOP produkty, tematické teambuildingy,
relaxačné zóny )
Práca iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.

Informácie o výberovom konaní

Pracovná doba: Pondelok-Piatok
8:00-16:30 a 09:30-18:00

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu volajte zdarma na číslo 0800 777 100 alebo píšte na [email protected]
Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás!

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

5.8.2020 (ostávajú ešte 2 dni)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - základy
Microsoft Excel - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Plynulý a bezchybný rečový prejav v českom jazyku PODMIENKA.

Základná znalosť práce s PC (otvorenie súboru, vpisovanie, uzatvorenie, presunutie ikony, ,..)
Aktivita a chuť do práce
Ochota zlepšovať svoju komunikáciu s ľuďmi
Dôslednosť a zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Crystal Call, a.s.
Hálkova 1/A
831 03 Bratislava
https://www.crystalcall.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Dominika Šimková
E-mail: poslať životopis
ID: 3697995  Dátum zverejnenia: 22.7.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 580 EUR/mesiac