Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Project Manager/Sales Manager
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
14.09.2020
14.09.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 2 000 EUR/mesiac1400 EUR/mesiac + (100 – 600 Euro Vario) + Bonusy mesačne
1 400 - 2 000 EUR/mesiac1400 EUR/mesiac + (100 – 600 Euro Vario) + Bonusy mesačne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme projektového manažéra so skúsenosťami v marketingu aj v obchode, ktorý dokáže samostatne napĺňať vopred dohodnuté a odsúhlasené ukazovatele/KPI/ciele. Od nášho nového kolegu (kolegyne) očakávame samostatnosť, kreativitu a chuť rozvíjať existujúci projekt a posúvať ho na dennej báze vpred. Bude sa starať o projekt/produkt, ktorý nemá na Slovensku konkurenciu. Projekt je pre každú stranu svojím spôsobom výhodný - má prínos pre obchodných partnerov, zákazníkov a pre našu spoločnosť. Ak Vás tento stručný opis zaujal, pošlite nám svoj životopis. Ak Vás pozveme na osobný pohovor, všetko Vám odprezentujeme, vysvetlíme a radi zodpovieme všetky Vaše otázky.
Vašimi úlohami bude hlavne:
- rozvíjať projekt a monitorovať ho,
- prinášať nové myšlienky a vylepšenia,
- zodpovednosť za finančnú stránku prideleného projektu,
- komunikovať s existujúcimi obchodnými partnermi,
- vyhľadávať a získavať nových obchodných partnerov - dodávateľov,
- vyhľadávať a získavať nových obchodných partnerov – odberateľov/distribučné siete,
- riešiť, príp. sa podieľať na riešení nezrovnalostí a reklamácií,
- riešiť marketingové aktivity spojené s projektom,
- propagovať a hľadať cesty a spôsoby propagácie projektu,
- zodpovednosť za komunikáciu s partnermi (telefonicky, mailom, osobne),
- komunikovať s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti,
- štandardizovať dokumenty, procesy a postupy a zapracovávať zmeny a novinky do
dokumentácie.
Vašimi úlohami bude hlavne:
- rozvíjať projekt a monitorovať ho,
- prinášať nové myšlienky a vylepšenia,
- zodpovednosť za finančnú stránku prideleného projektu,
- komunikovať s existujúcimi obchodnými partnermi,
- vyhľadávať a získavať nových obchodných partnerov - dodávateľov,
- vyhľadávať a získavať nových obchodných partnerov – odberateľov/distribučné siete,
- riešiť, príp. sa podieľať na riešení nezrovnalostí a reklamácií,
- riešiť marketingové aktivity spojené s projektom,
- propagovať a hľadať cesty a spôsoby propagácie projektu,
- zodpovednosť za komunikáciu s partnermi (telefonicky, mailom, osobne),
- komunikovať s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti,
- štandardizovať dokumenty, procesy a postupy a zapracovávať zmeny a novinky do
dokumentácie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- priamy kontakt s top manažmentom spoločnosti, okamžitá možnosť prezentovať a
realizovať svoje nápady,
- podpora top manažmentu a nastavenie prijímať rýchle rozhodnutia (ak dávajú zmysel),
- zázemie stabilnej spoločnosti,
- možnosť využívať home office (podľa dohody),
- mobilný telefón aj na súkromné účely,
- plne vybavená kuchynka vrátane dobrej kávy,
- práca v tvorivom kolektíve a v príjemnom prostredí,
- priestor pre originálne a kreatívne riešenia, vylepšenia,
- nadväzovanie nových kontaktov,
- možnosť aktívne využívať cudzí jazyk.
realizovať svoje nápady,
- podpora top manažmentu a nastavenie prijímať rýchle rozhodnutia (ak dávajú zmysel),
- zázemie stabilnej spoločnosti,
- možnosť využívať home office (podľa dohody),
- mobilný telefón aj na súkromné účely,
- plne vybavená kuchynka vrátane dobrej kávy,
- práca v tvorivom kolektíve a v príjemnom prostredí,
- priestor pre originálne a kreatívne riešenia, vylepšenia,
- nadväzovanie nových kontaktov,
- možnosť aktívne využívať cudzí jazyk.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, neváhajte nám zaslať životopis. Ak budete vyhovovať našim požiadavkám, budeme Vás telefonicky kontaktovať ohľadom termínu pracovného pohovoru.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Manažment, Ekonomika, Marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť anglického jazyka (B2 a lepšie) – výhodou,
- praktické skúsenosti z obchodu a marketingu – aspoň 2 roky,
- silná orientácia na dosahovanie výsledkov,
- orientácia na hľadanie riešení,
- vysoká miera samostatnosti,
- kreativita,
- zodpovednosti a dôslednosti v práci,
- organizačné schopnosti,
- koncepčné, analytické a strategické myslenie,
- schopnosť tímovo spolupracovať,
- výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
- aktívny a skúsený vodič – vp. Sk. B
- praktické skúsenosti z obchodu a marketingu – aspoň 2 roky,
- silná orientácia na dosahovanie výsledkov,
- orientácia na hľadanie riešení,
- vysoká miera samostatnosti,
- kreativita,
- zodpovednosti a dôslednosti v práci,
- organizačné schopnosti,
- koncepčné, analytické a strategické myslenie,
- schopnosť tímovo spolupracovať,
- výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
- aktívny a skúsený vodič – vp. Sk. B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 3687138
Dátum zverejnenia: 14.8.2020
2020-08-14
Lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager, Produktový manažér, Projektový manažér, Špecialista podpory zákazníkov, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac