Administratívny pracovník na zákazníckej linke - (žiadny predaj)

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Krásnohorská 12, Rožňava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
630 - 820 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu a odborné poradenstvo. Zlepšíte si komunikačné zručnosti, rozšírite svoj prehľad. Získate nové vedomosti a dobrých kolegov.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke a v pracovnom čase.

Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Celým školiacim procesom Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci u nás Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.


Čo bude Vašimi hlavnými úlohami?
  • budete telefonicky komunikovať so zákazníkmi, prijímať telefonické hovory v súvislosti so službami nášho klienta (pasívna linka, nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
  • na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
  • budete riešiť reklamácií a zákaznícke požiadavky,
  • budete poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
  • budete zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,

Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
  • 2 týždne od 08,00 hod. do 16,30 hod.
  • 1 týždeň od 10,30 hod. do 19,00 hod.
Týždne sa obvykle striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.

Viac informácií o práci u nás získate na www.123pracuj.sk.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame ?

  • prácu na hlavný pracovný pomer,
  • dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
  • Náborový príspevok po odpracovaní 3 vo výške 125 EUR a po 6 mesiacov vo výške 125€,
  • Odmena za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ do výšky 200€ netto,
  • garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
  • po čase ( cca po 3 mesiacoch, podľa šikovnosti) možnosť využívať pri splnení podmienok benefit – PRÁCA Z DOMU (home office),
  • pracovná zmluva na dobu neurčitú, 3 mesiace skúšobná lehota,
  • odborné zaškolenie ktoré je v rámci pracovného času,
  • príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
  • stravovanie v pobočke formou donášky obedov, na výber z menu viacero reštaurácií,
  • pri práci z domu poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu,
  • balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: multisport karta, podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
  • stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou.
  • práca v príjemnom prostredí a s úžasnými kolegami.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce - Rožňava, Krásnohorská 12

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu volajte zdarma na číslo 0800 777 100 alebo na číslo 0911-087 441 alebo píšte na [email protected].

Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás!

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?
  • kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
  • osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
  • so zodpovedným prístupom,
  • schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
  • Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 3680948  Dátum zverejnenia: 2.6.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 630 EUR/mesiac