Tréner call centra

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
M. R. Štefánika, Trebišov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1000e

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- realizovanie školení agentov kontaktného centra v oblasti komunikačných, procesných a technických zručností, vrátane testovania a kontroly používania zručností v praxi
- príprava a realizácia mikrotréningov pre jednotlivcov počas plnej prevádzky kontaktného centra
- systematická práca na zvyšovaní úspešnosti na predajných projektoch
- testovanie so zameraním na produkt a zvládanie námietok na danom projekte
- zabezpečovanie implementácie procesov kvality do pracovných smerníc a postupov
- podpora sústavného zlepšovania procesov a kvality
- pravidelné cestovanie v rámci našich pobočiek Prešov - Trebišov

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie v stabilnej spoločnosti
- možnosť pracovať na pobočkách v zahraničí
- mobilný telefón a notebook
- po zapracovaní služobný automobil aj na súkromný účel
- nefinančné benefity
- 5 eur na nápoje a drobné občerstvenie v práci
- upomienkové predmety
- raňajkové menu: ovocné, vitamínové, čokoládové, popcorn dni
- práca v dynamickom kolektíve a príjemnom prostredí
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám prosím svoj životopis.

Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba vybraných záujemcov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 955 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ľudské zdroje a sociálny manažment, personálny manažment, andragogika , didaktika

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - základy
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- analytické myslenie, asertivita, cieľavedomosť, empatia, iniciatívnosť, komunikatívnosť, praktické myslenie, sebaistota, sebaovládanie, spoľahlivosť,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Crystal Call, a.s.
Hálkova 1/A
831 03 Bratislava
https://www.crystalcall.eu/
ID: 3501927  Dátum zverejnenia: 26.9.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000e