Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Tréner call centra
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
M. R. Štefánika, Trebišov
M. R. Štefánika, Trebišov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2018
01.10.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1000e
1000e
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- realizovanie školení agentov kontaktného centra v oblasti komunikačných, procesných a technických zručností, vrátane testovania a kontroly používania zručností v praxi
- príprava a realizácia mikrotréningov pre jednotlivcov počas plnej prevádzky kontaktného centra
- systematická práca na zvyšovaní úspešnosti na predajných projektoch
- testovanie so zameraním na produkt a zvládanie námietok na danom projekte
- zabezpečovanie implementácie procesov kvality do pracovných smerníc a postupov
- podpora sústavného zlepšovania procesov a kvality
- pravidelné cestovanie v rámci našich pobočiek Prešov - Trebišov
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie v stabilnej spoločnosti
- možnosť pracovať na pobočkách v zahraničí
- mobilný telefón a notebook
- po zapracovaní služobný automobil aj na súkromný účel
- nefinančné benefity
- 5 eur na nápoje a drobné občerstvenie v práci
- upomienkové predmety
- raňajkové menu: ovocné, vitamínové, čokoládové, popcorn dni
- práca v dynamickom kolektíve a príjemnom prostredí
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám prosím svoj životopis.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba vybraných záujemcov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba vybraných záujemcov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje a sociálny manažment, personálny manažment, andragogika , didaktika
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické myslenie, asertivita, cieľavedomosť, empatia, iniciatívnosť, komunikatívnosť, praktické myslenie, sebaistota, sebaovládanie, spoľahlivosť,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3501927
Dátum zverejnenia: 26.9.2018
2018-09-26
lokalita: M. R. Štefánika, Trebišov Pozícia: Coach, Lektor, Lektor, školiteľ, Manažér kvality, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000e