Tréner call centra

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
M. R. Štefánika, Trebišov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1000e

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • realizovanie školení agentov kontaktného centra v oblasti komunikačných, procesných a technických zručností, vrátane testovania a kontroly používania zručností v praxi
  • príprava a realizácia mikrotréningov pre jednotlivcov počas plnej prevádzky kontaktného centra
  • systematická práca na zvyšovaní úspešnosti na predajných projektoch
  • testovanie so zameraním na produkt a zvládanie námietok na danom projekte
  • zabezpečovanie implementácie procesov kvality do pracovných smerníc a postupov
  • podpora sústavného zlepšovania procesov a kvality
  • pravidelné cestovanie v rámci našich pobočiek Prešov - Trebišov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zázemie v stabilnej spoločnosti
  • možnosť pracovať na pobočkách v zahraničí
  • mobilný telefón a notebook
  • po zapracovaní služobný automobil aj na súkromný účel
  • nefinančné benefity
  • 5 eur na nápoje a drobné občerstvenie v práci
  • upomienkové predmety
  • raňajkové menu: ovocné, vitamínové, čokoládové, popcorn dni
  • práca v dynamickom kolektíve a príjemnom prostredí
  • rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám prosím svoj životopis.

Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba vybraných záujemcov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ľudské zdroje a sociálny manažment, personálny manažment, andragogika , didaktika

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • analytické myslenie, asertivita, cieľavedomosť, empatia, iniciatívnosť, komunikatívnosť, praktické myslenie, sebaistota, sebaovládanie, spoľahlivosť,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

ID: 3501927  Dátum zverejnenia: 26.9.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000e